dc.contributor.advisor |
Βαρσάμης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Τζιουμάκας, Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-28T13:47:48Z |
|
dc.date.available |
2017-11-28T13:47:48Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3278 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού με εκπαιδευτικό περιεχόμενο για κινητά android. Η εφαρμογή που αναπτύχθηκε είναι βασισμένη στο γνωστό επιτραπέζιο παιχνίδι «Γκρινιάρης» (Snakes & Ladders), υιοθετώντας τις βασικές λειτουργίες του παιχνιδιού, τροποποιώντας το όμως κατάλληλα για να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό εργαλείο.
Η κατασκευή της εφαρμογής έγινε με τη χρήση του προγράμματος ανάπτυξης κώδικα «Android Studio», το οποίο επιτρέπει την δημιουργία εφαρμογών και προγραμμάτων με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού «Java». Επίσης, έγινε χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής «github» για την online αποθήκευση και διαχείριση του πρότζεκτ κατά την διάρκεια ανάπτυξης του.
Στα κεφάλαια που ακολουθούν θα γίνει μία πλήρη και αναλυτική περιγραφή όλων των πληροφοριών που χρειάζονται για τη πλήρη κατανόηση της δομής και των λειτουργιών της εφαρμογής που αναπτύχθηκε, το προγραμματιστικό περιβάλλον του Android Studio, καθώς και την δομή και λειτουργικότητα της προγραμματιστικής γλώσσας Java, και τις λοιπές τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την όλη διάρκεια ανάπτυξης της εργασίας αυτής. |
el |
dc.description.abstract |
The purpose of this thesis is the creation of a game with educational content for android phones. The application that was developed is based on the well-known game “Snakes & Ladders”, adopting the base functions of the game, while simultaneously modifying it appropriately so it can be used as an educational tool.
The development of the application was achieved with the use of the integrated development environment “Android Studio”, which allows the development of applications and programs using the programming language “Java”. Furthermore, the online application “github” was used for the online storage and management of the project in its development phase.
In the chapters that follow there will be a complete and analyzed description of all the information required for the full comprehension of the structure and functions of the application developed, the programing environment of “Android Studio”, as well as the structure and functionality of the programming language “Java”, along with all the technologies that was used during the development of this project. |
en |
dc.format.extent |
68 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ::ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ |
el |
dc.subject |
ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
ANDROID (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ) |
el |
dc.subject.ddc |
005.1 |
el |
dc.title |
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για το Δημοτικό σε πλατφόρμα κινητών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Android |
el |
dc.subject.keyword |
Κινητά τηλέφωνα |
el |
dc.subject.keyword |
Εκπαιδευτικό λογισμικό |
el |