dc.contributor.advisor |
Σάλτας, Βασίλειος |
|
dc.contributor.author |
Πέγιος, Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-27T14:58:00Z |
|
dc.date.available |
2017-11-27T14:58:00Z |
|
dc.date.issued |
2017-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3276 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η τεχνολογία έχει διαδοθεί και έχει εισχωρήσει σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Ένα από τα επιτεύγματά της αποτελούν τα videogames τα οποία είναι πολύ ελκυστικά σε όλες τις ηλικιακές ομάδες λόγω της δομής και του χαρακτήρα τους που είναι άλλοτε εκπαιδευτικός και άλλοτε ψυχαγωγικός. Παρόλη τη θετική προσφορά τους, υπάρχουν περιπτώσεις αρνητικής επίδρασής τους τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την επίδραση των βιντεοπαιχνιδιών σε φοιτητές. Σκοπός της είναι να διερευνήσει το ρόλο των βιντεοπαιχνιδιών στη σύγχρονη εποχή αναδεικνύοντας θετικές και αρνητικές παραμέτρους τους στη ζωή των φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ) του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι αποτελούν και το δείγμα της έρευνας.
Η έρευνα που διεξήχθηκε ήταν ποσοτική, και συγκεκριμένα μια δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε με βάση ερωτηματολογίου που αναρτήθηκε στο facebook και απαντήθηκε από τα μέλη του δείγματος. Ακολούθησε ανάλυση των δεδομένων της έρευνας στο στατιστικό πρόγραμμα λογισμικού SPSS και τέλος παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας, σύμφωνα με τα οποία διαπιστώθηκε ότι οι φοιτητές παρόλο που ασχολούνται με παιχνίδια που εμπεριέχουν στοιχεία βίας δεν επηρεάζονται αρκετά στη συμπεριφορά τους, δεν παρουσιάζουν στοιχεία εθισμού και είναι αρκετά κοινωνικοί. |
el |
dc.format.extent |
114 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ |
el |
dc.subject |
ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ |
el |
dc.subject |
ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ |
el |
dc.subject.ddc |
794.8 |
el |
dc.title |
Επιστημονική μελέτη για τη θέση και το ρόλο των βιντεοπαιχνιδιών: έρευνα με δείγμα σπουδαστές του ΤΕΙ ΚΜ |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Βιντεοπαιχνίδια |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικά παιχνίδια |
el |
dc.subject.keyword |
Videogames |
el |