Επιστημονική μελέτη για τη θέση και το ρόλο των βιντεοπαιχνιδιών: έρευνα με δείγμα σπουδαστές του ΤΕΙ ΚΜ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σάλτας, Βασίλειος
dc.contributor.author Πέγιος, Ιωάννης
dc.date.accessioned 2017-11-27T14:58:00Z
dc.date.available 2017-11-27T14:58:00Z
dc.date.issued 2017-09
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3276
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η τεχνολογία έχει διαδοθεί και έχει εισχωρήσει σε πολλούς τομείς της καθημερινής ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Ένα από τα επιτεύγματά της αποτελούν τα videogames τα οποία είναι πολύ ελκυστικά σε όλες τις ηλικιακές ομάδες λόγω της δομής και του χαρακτήρα τους που είναι άλλοτε εκπαιδευτικός και άλλοτε ψυχαγωγικός. Παρόλη τη θετική προσφορά τους, υπάρχουν περιπτώσεις αρνητικής επίδρασής τους τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Η συγκεκριμένη εργασία πραγματεύεται την επίδραση των βιντεοπαιχνιδιών σε φοιτητές. Σκοπός της είναι να διερευνήσει το ρόλο των βιντεοπαιχνιδιών στη σύγχρονη εποχή αναδεικνύοντας θετικές και αρνητικές παραμέτρους τους στη ζωή των φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών (ΣΤΕΦ) του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας, οι οποίοι αποτελούν και το δείγμα της έρευνας. Η έρευνα που διεξήχθηκε ήταν ποσοτική, και συγκεκριμένα μια δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε με βάση ερωτηματολογίου που αναρτήθηκε στο facebook και απαντήθηκε από τα μέλη του δείγματος. Ακολούθησε ανάλυση των δεδομένων της έρευνας στο στατιστικό πρόγραμμα λογισμικού SPSS και τέλος παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας, σύμφωνα με τα οποία διαπιστώθηκε ότι οι φοιτητές παρόλο που ασχολούνται με παιχνίδια που εμπεριέχουν στοιχεία βίας δεν επηρεάζονται αρκετά στη συμπεριφορά τους, δεν παρουσιάζουν στοιχεία εθισμού και είναι αρκετά κοινωνικοί. el
dc.format.extent 114 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ el
dc.subject ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ el
dc.subject ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ el
dc.subject.ddc 794.8 el
dc.title Επιστημονική μελέτη για τη θέση και το ρόλο των βιντεοπαιχνιδιών: έρευνα με δείγμα σπουδαστές του ΤΕΙ ΚΜ el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Βιντεοπαιχνίδια el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικά παιχνίδια el
dc.subject.keyword Videogames el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές