Κρίσιμοι Παράγοντες Επιλογής Συστήματος CRM

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σταφυλά, Αμαλία
dc.contributor.author Κατσαΐτης, Νικόλαος
dc.contributor.author Μότσιου, Νατάσα
dc.date.accessioned 2017-09-01T07:12:26Z
dc.date.available 2017-09-01T07:12:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3199
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στη συγκεκριμένη έρευνα εξετάζεται η χρησιμότητα και τα κριτήρια επιλογής του συστήματος CRM για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Αρχικά γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με τη χρησιμότητα και τα οφέλη του συστήματος CRM, ενώ στη συνέχεια αναλύονται τα στάδια επιλογής και τα κριτήρια επιλογής του κατάλληλου λογισμικού. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας γίνεται πρωτογενής έρευνα με τη χρήση αυτοσχέδιου ερωτηματολογίου στην οποία συμμετέχουν πέντε ελληνικές επιχειρήσεις. Τα συμπεράσματα καταλήγουν στο ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ως οφέλη τη διευκόλυνση της συνεργασίας με τους σημαντικούς πελάτες, την αύξηση κερδών της εταιρείας περιορίζοντας τις επενδύσεις σε μη κερδοφόρους πελάτες, την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών αυξάνοντας το επίπεδο ικανοποίησης, την αύξηση των πωλήσεων, μείωση του χρόνου που αφιερώνεται για διοικητικούς σκοπούς από τους πωλητές, αύξηση της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων μετά την πώληση και για τη δυνατότητα αξιολόγησης των πωλητών. Δεν θεωρείται ότι μειώνεται ο χρόνος που αφιερώνεται σε εκπαίδευση και προσλήψεις. Οι αντιληπτοί κρίσιμοι παράγοντες που καταγράφονται για την επιλογή ενός συστήματος CRM, είναι το κόστος εγκατάστασης, κόστος συντήρησης, κόστος εκπαίδευσης των εργαζομένων, ενοποίηση με άλλα υπάρχοντα συστήματα, επεκτασιμότητα, δυνατότητα τροποποιήσεων για προσαρμογή στις ανάγκες της επιχείρησης, ενσωμάτωση των δεδομένων όλων των πελατών σε ένα κεντρικό σύστημα, ευελιξία στην συμμόρφωση με τη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα, λήψη δεδομένων και αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο καθώς και για την ευκολία στη χρήση. el
dc.format.extent 104 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.812 el
dc.title Κρίσιμοι Παράγοντες Επιλογής Συστήματος CRM el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαχείριση πελατειακών σχέσεων el
dc.subject.keyword Συστήματα CRM el
dc.subject.keyword Πληροφοριακά συστήματα el
dc.subject.keyword Επιχείρηση el
dc.subject.keyword Πελάτες el
dc.subject.keyword Κρίσιμοι παράγοντες επιλογής el
dc.subject.keyword Μελέτη περίπτωσης el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές