Εξέταση εφαρμογής εργαλείων Wikipedia στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φωλίνας, Δημήτριος
dc.contributor.author Τσαγιαννίδης, Νικόλαος
dc.date.accessioned 2017-08-30T10:59:14Z
dc.date.available 2017-08-30T10:59:14Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3195
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα εργαλεία Web 2.0 και οι διαδικτυακές κοινότητες έχουν εξελιχθεί με ραγδαίους ρυθμούς, επιτρέποντας τη δημιουργία περιεχομένου από τους χρήστες, αλλά και τη διάχυση της πληροφορίας. Η συνεργατική συγγραφή, στο πλαίσιο των wikis, είναι μία από τις πιο δημοφιλείς λειτουργίες των τεχνολογιών Web 2.0 σε εταιρικό και μη επίπεδο. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει τη δημιουργία wikis με περιεχόμενο σχετικό με τα logistics και την εφοδιαστική αλυσίδα, τόσο σε εταιρικό όσο και σε μη εταιρικό επίπεδο. Για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος έρευνας μέσω της συνέντευξης, σε ένα δείγμα 20 ατόμων που προέρχονται από τον επαγγελματικό και ακαδημαϊκό χώρο. Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε ότι το περιεχόμενο των wikis περιλαμβάνει πολλά θέματα, ενώ σε εταιρικό επίπεδο ορισμένοι οργανισμοί επιλέγουν μόνο εκείνα που θεωρεί ως τα πλέον σημαντικά και απαραίτητα. Οι διαδικασίες για την ανάπτυξη εταιρικών και μη wikis περιλαμβάνουν τον προσδιορισμό του περιεχομένου, την κατανομή αρμοδιοτήτων, την πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξή του, ζητήματα αισθητικής, το ζήτημα της διαρροής των πληροφοριών που υπάρχουν διαθέσιμες στην περίπτωση εταιρικώνwiki, αλλά και πρόσβασης στο wiki. Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των wikis είναι ότι καθίσταται πολύ εύκολη η πρόσβαση στην πληροφορία από όλους τους χρήστες και μάλιστα με μηδενικό κόστος, η τροποποίηση του περιεχομένου από τους χρήστες, η διάχυση της γνώσης, καθώς και ότι συμβάλλει σε υψηλότερα επίπεδα εργασιακής ικανοποίησης και οργανωσιακής δέσμευσης από μέρους των εργαζομένων. Ωστόσο, το γεγονός ότι οι όλοι οι χρήστες μπορούν να συμβάλλουν στο περιεχόμενο του wiki ενδεχομένως να μειώνει την αξιοπιστία και την εγκυρότητα της πληροφορίας που υπάρχει σε αυτό το wiki. Επίσης, το κόστος συντήρησης ενός wiki, η συνεχής επικαιροποίηση των γνώσεων, αλλά και η ύπαρξη των απαιτούμενων γνώσεων και δεξιοτήτων αποτελούν σημαντικές προκλήσεις κατά τη διαδικασία ανάπτυξης ενός wiki. el
dc.format.extent 66 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject WIKIPEDIA el
dc.subject.ddc 004.678 el
dc.title Εξέταση εφαρμογής εργαλείων Wikipedia στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Web 2.0 el
dc.subject.keyword Wiki el
dc.subject.keyword Logistics el
dc.subject.keyword Eφοδιαστική αλυσίδα el
dc.subject.keyword Ποιοτική έρευνα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές