Το μάρκετινγκ των λουτρών Ποζάρ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Τανούρη, Φωτεινή
dc.date.accessioned 2017-01-09T13:40:46Z
dc.date.available 2017-01-09T13:40:46Z
dc.date.issued 2016-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2748
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται το θεωρητικό κομμάτι και επιχειρεί να προσδιορίσει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών, τον στρατηγικό σχεδιασμό, το μίγμα μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος, το πρακτικό κομμάτι της εργασίας, παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study), αλλά και σε δευτερογενή στοιχεία, τα οποία αντλήθηκα μέσα από τον ιστότοπο των Λουτρών Πόζαρ. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα δεδομένα αντλήθηκαν από πρωτογενείς πηγές, τη συνέντευξη, αλλά και από δευτερογενείς πηγές, όπως ο ιστότοπος. Η έρευνα έδειξε σε γενικές γραμμές πως τα Λουτρά Πόζαρ προσπαθούν συνέχεια να προσαρμόζονται στις συνεχείς αλλαγές και στα νέα δεδομένα καθώς αντιλαμβάνονται τις ανάγκες της αγοράς. Ωστόσο με βάση τη θεωρία υπάρχουν στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να βελτιωθούν , έτσι ώστε η εταιρεία να βελτιώσει το μάρκετινγκ προς όφελος της. el
dc.format.extent 59 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 338.47910688 el
dc.title Το μάρκετινγκ των λουτρών Ποζάρ el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουριστικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Στρατηγικός σχεδιασμός el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Λουτρά Πόζαρ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές