dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Τανούρη, Φωτεινή |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-09T13:40:46Z |
|
dc.date.available |
2017-01-09T13:40:46Z |
|
dc.date.issued |
2016-12 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2748 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνονται και εφαρμόζουν το μάρκετινγκ τα Λουτρά Πόζαρ, που εδρεύουν στο Ν. Πέλλας. Η εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται το θεωρητικό κομμάτι και επιχειρεί να προσδιορίσει τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών, τον στρατηγικό σχεδιασμό, το μίγμα μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στο δεύτερο μέρος, το πρακτικό κομμάτι της εργασίας, παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (case study), αλλά και σε δευτερογενή στοιχεία, τα οποία αντλήθηκα μέσα από τον ιστότοπο των Λουτρών Πόζαρ. Η εργασία ολοκληρώνεται με τα αποτελέσματα της έρευνας. Τα δεδομένα αντλήθηκαν από πρωτογενείς πηγές, τη συνέντευξη, αλλά και από δευτερογενείς πηγές, όπως ο ιστότοπος. Η έρευνα έδειξε σε γενικές γραμμές πως τα Λουτρά Πόζαρ προσπαθούν συνέχεια να προσαρμόζονται στις συνεχείς αλλαγές και στα νέα δεδομένα καθώς αντιλαμβάνονται τις ανάγκες της αγοράς. Ωστόσο με βάση τη θεωρία υπάρχουν στοιχεία τα οποία θα μπορούσαν να βελτιωθούν , έτσι ώστε η εταιρεία να βελτιώσει το μάρκετινγκ προς όφελος της. |
el |
dc.format.extent |
59 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
338.47910688 |
el |
dc.title |
Το μάρκετινγκ των λουτρών Ποζάρ |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Τουριστικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγικός σχεδιασμός |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Λουτρά Πόζαρ |
el |