dc.contributor.advisor |
Φραγκίδης, Γαρύφαλλος |
|
dc.contributor.author |
Ασλανίδου, Μελίνα |
|
dc.contributor.author |
Σανοζίδου, Ευτυχία |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-22T10:13:47Z |
|
dc.date.available |
2016-12-22T10:13:47Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2744 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στον τομέα των επιχειρήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Παράλληλα, η διάδοση των στοιχείων της εταιρείας συνιστά έναν από τους βασικούς λόγους της κοινωνικής της δικτύωσης που αποσκοπεί στη δόμηση σχέσεων με τους καταναλωτές. Από την πλευρά του καταναλωτή, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις, του παρέχει τη δυνατότητα διατύπωσης της άποψής του και ενεργής συμμετοχής στη διαμόρφωση της πληροφορίας, καλλιεργώντας την αίσθηση ότι μετέχει και ο ίδιος στις επιχειρηματικές δραστηριότητες και επηρεάζει τους υποψήφιους μελλοντικούς αγοραστές. Στην παρούσα μελέτη εξετάζεται η δραστηριότητα πέντε ελληνικών επιχειρήσεων στο Facebook, κατόπιν τρίμηνης παρακολούθησης των κινήσεών τους.
Ο σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διαφημιστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να επικοινωνήσουν με τους καταναλωτές-χρήστες. Από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι οι επιχειρήσεις δίνουν μεγάλη βαρύτητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενημερώνουν πολύ συχνά την κατάστασή τους. Χρησιμοποιούν το Facebook καθημερινά και εντατικά, ώστε να ενημερώνουν τους υπάρχοντες πελάτες, να προσελκύουν νέους, να επικοινωνούν μαζί τους και να προωθούν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους. |
el |
dc.description.abstract |
In the business sector, social media used within the marketing, sales, communication and public relations aimed at consumer approach and promote products and services. At the same time, the spread of the organization is one of the main reasons of social networking aimed at building relationships with consumers. From the consumer side, the use of social media by businesses, give him the opportunity to express its view and active participation in the information configuration, cultivating a sense that involved himself in business and influence prospective future buyers. The present study examined the activity of five Greek companies on Facebook, by tracking their movements. The purpose of this study is to investigate the way in which companies try to advertise on social media and communicate with consumers-users. The results show that companies place great emphasis on social media and update very often their status. Also, they use Facebook daily and intensively to inform existing customers, to attract new, to communicate with them and to promote their products/services. |
en |
dc.format.extent |
76 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ |
el |
dc.subject.ddc |
658.872 |
el |
dc.title |
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: το Facebook ως μέσο διαφήμισης των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Social media |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |
dc.subject.keyword |
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
el |
dc.subject.keyword |
Facebook |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |