Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Γκέγκα, Ενεριέλα
dc.date.accessioned 2016-12-21T10:12:27Z
dc.date.available 2016-12-21T10:12:27Z
dc.date.issued 2016-10
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2742
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία μελετάται η σχέση που έχει αποκτηθεί τα τελευταία χρόνια μεταξύ του διαδικτύου και της επιχειρηματικότητας, δηλαδή το κατά πόσο έχει ωφελήσει η χρήση του διαδικτύου τις επιχειρήσεις. Έτσι στο πρώτο μέρος επιχειρείται μια θεωρητική προσέγγιση των εννοιών του διαδικτύου, της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας αλλά και μια γνωριμία με τις έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού marketing. Επιπροσθέτως, στο μέρος αυτό παρουσιάζονται και δευτερογενείς έρευνες, οι οποίες αποτελούνται από τα δημοσιευμένα στοιχεία που υπάρχουν για το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή στοιχεία που έχουν συλλεχθεί από άλλους ερευνητές για άλλες έρευνες, στοιχεία από το διαδίκτυο, από κρατικές πηγές κ.α. Ενώ στο δεύτερο μέρος διεξάγεται έρευνα, που πραγματοποιήθηκε με την χρήση ερωτηματολόγιων, τα οποία απευθυνόταν σε σύγχρονους επιχειρηματίες, με σκοπό την διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των παραπάνω εννοιών. Και όλα αυτά καταλήγουν στο κοινό συμπέρασμα, ότι το διαδίκτυο και οι διάφορες χρήσεις του στις επιχειρήσεις προσδίδουν σε αυτές οφέλη. Επίσης αποτελεί καινοτομία και η σημασία του γι αυτές, αναγνωρίζεται ακόμα και από ανθρώπους-επιχειρηματίες που δεν το χρησιμοποιούν. el
dc.description.abstract In this theme we studied the relationship that has been gained in recent years between the internet and entrepreneurship, in particular whether it has benefited the use of internet businesses. So in the first part attempts a theoretical approach of Internet concepts, entrepreneurship, innovation and an acquaintance with the concepts of e-commerce and e-marketing. Additionally, in this part are presented and secondary research, which comprise the published information available on this subject, that data have been collected by other researchers for further research, data from the Internet, from public sources etc. While the second part of investigation, carried out with the use of questionnaires, which are addressed in modern business, in order to investigate the relationship between these concepts. And all adds up to the common conclusion that the Internet and its various uses, enterprises add to these benefits, it is an innovation and its importance for them, recognized even by people-entrepreneurs who do not use. en
dc.format.extent 70 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ el
dc.subject.ddc 338.04 el
dc.title Επιχειρηματικότητα el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Επιχειρηματικότητα el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές