Ανάλυση του τμήματος προώθησης πωλήσεων της επιχείρησης Πασσιάς

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Γιοβάνης, Νικόλαος
dc.contributor.author Ιωάννου, Μαρία
dc.date.accessioned 2016-12-21T07:16:38Z
dc.date.available 2016-12-21T07:16:38Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2736
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση της λειτουργίας του τμήματος πωλήσεων γενικά και ειδικά της εταιρίας ΠΑΣΣΙΑΣ. Παράλληλα γίνεται αναφορά στις ενέργειες των ατόμων μέσα στο περιβάλλον της εταιρείας που εκτελούν τη δραστηριότητα των πωλήσεων (πωλητές) τα οποία συναντούν τους πελάτες ή εργάζονται με πληροφορίες που παίρνουν από αυτούς , για να ερμηνεύσουν το υλικό που παίρνουν στα χέρια τους . Ο τρόπος που αντιδρά η εταιρεία σ’ αυτά τα στοιχεία και με ποιό τρόπο τα χρησιμοποιεί αποτελεί το θέμα αυτής της εργασίας . Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη, το θεωρητικό, το πρακτικό και τα συμπεράσματα. Με κατάλληλη έρευνα εμπλουτίστηκε το περιεχόμενο της εργασίας βασισμένο σε συγγράμματα και σε πηγές που έχουν σχέση με το πεδίο των πωλήσεων. Συνδυάστηκαν δύο σημαντικοί τομείς της διοίκησης και της πρακτικής των πωλήσεων , ώστε να αναγνωρίζονται ως ένα ολοκληρωμένο σύνολο. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η επισκόπηση της βιβλιογραφίας του τμήματος πωλήσεων και των δημοσίων σχέσεων. Στο πρακτικό μέρος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (casestudy) και βασίζεται στη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με τον εμπορικό διευθυντή της επιχείρησης κύριο Ιωάννη Ιωάννου και στη συλλογή δεδομένων από δευτερογενείς πηγές. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η επιχείρηση ΠΑΣΣΙΑΣ εφαρμόζει με επιτυχία τη φιλοσοφία του τμήματος προώθησης πωλήσεων, αντιμετωπίζει και μελετά τις καταστάσεις με ευελιξία , κάτι που σπάνια εφαρμόζεται σε άλλους τομείς των επιχειρήσεων. el
dc.format.extent 54 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ::ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.82 el
dc.title Ανάλυση του τμήματος προώθησης πωλήσεων της επιχείρησης Πασσιάς el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Πωλήσεις el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Προώθηση πωλήσεων el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές