dc.contributor.advisor |
Γιοβάνης, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Ιωάννου, Μαρία |
|
dc.date.accessioned |
2016-12-21T07:16:38Z |
|
dc.date.available |
2016-12-21T07:16:38Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2736 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Ο στόχος αυτής της εργασίας είναι η ανάλυση και η κατανόηση της λειτουργίας του τμήματος πωλήσεων γενικά και ειδικά της εταιρίας ΠΑΣΣΙΑΣ. Παράλληλα γίνεται αναφορά στις ενέργειες των ατόμων μέσα στο περιβάλλον της εταιρείας που εκτελούν τη δραστηριότητα των πωλήσεων (πωλητές) τα οποία συναντούν τους πελάτες ή εργάζονται με πληροφορίες που παίρνουν από αυτούς , για να ερμηνεύσουν το υλικό που παίρνουν στα χέρια τους . Ο τρόπος που αντιδρά η εταιρεία σ’ αυτά τα στοιχεία και με ποιό τρόπο τα χρησιμοποιεί αποτελεί το θέμα αυτής της εργασίας . Η εργασία χωρίζεται σε τρία μέρη, το θεωρητικό, το πρακτικό και τα συμπεράσματα. Με κατάλληλη έρευνα εμπλουτίστηκε το περιεχόμενο της εργασίας βασισμένο σε συγγράμματα και σε πηγές που έχουν σχέση με το πεδίο των πωλήσεων. Συνδυάστηκαν δύο σημαντικοί τομείς της διοίκησης και της πρακτικής των πωλήσεων , ώστε να αναγνωρίζονται ως ένα ολοκληρωμένο σύνολο. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας παρουσιάζεται η επισκόπηση της βιβλιογραφίας του τμήματος πωλήσεων και των δημοσίων σχέσεων. Στο πρακτικό μέρος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο της μελέτης περίπτωσης (casestudy) και βασίζεται στη συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε με τον εμπορικό διευθυντή της επιχείρησης κύριο Ιωάννη Ιωάννου και στη συλλογή δεδομένων από δευτερογενείς πηγές. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι η επιχείρηση ΠΑΣΣΙΑΣ εφαρμόζει με επιτυχία τη φιλοσοφία του τμήματος προώθησης πωλήσεων, αντιμετωπίζει και μελετά τις καταστάσεις με ευελιξία , κάτι που σπάνια εφαρμόζεται σε άλλους τομείς των επιχειρήσεων. |
el |
dc.format.extent |
54 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ::ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΠΩΛΗΣΕΙΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.82 |
el |
dc.title |
Ανάλυση του τμήματος προώθησης πωλήσεων της επιχείρησης Πασσιάς |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Πωλήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Προώθηση πωλήσεων |
el |