dc.contributor.advisor |
Σάλτας, Βασίλειος |
|
dc.contributor.author |
Δημισκίδης, Αναστάσιος |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-21T11:18:38Z |
|
dc.date.available |
2016-09-21T11:18:38Z |
|
dc.date.issued |
2016-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2618 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, πραγματεύεται το αντικείμενο της αυτοαξιολόγησης των μαθηματικών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή. Ο κύριος λόγος που επελέγη το συγκεκριμένο θέμα προς ανάπτυξη είναι ο συνδυασμός του προσωπικού μου ενδιαφέροντος για την διδασκαλία και η αξιοποίηση των γνώσεων μου πάνω στα πληροφοριακά συστήματα.
Αποτελείται συνολικά από πέντε κεφάλαια, συμπεράσματα, βιβλιογραφία, αναφορές διαδικτύου καθώς επίσης και παράρτημα με το δομημένο κώδικα. Στο πρώτο κεφάλαιο, με τίτλος αυτού «Συνύπαρξη ηλεκτρονικού υπολογιστή και μαθηματικών» αναφέρεται η σχέση του ηλεκτρονικού υπολογιστή με τα μαθηματικά. Η σχέση αυτή παρέχει κάποια θετικά στοιχεία στα μαθηματικά όπως για παράδειγμα κάποια προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν στη διδασκαλία των μαθηματικών καθώς και να χρησιμοποιηθεί ως ένα εργαλείο για να αποφεύγονται οι χρονοβόρες διαδικασίες (η κατασκευή μιας γραφικής παράστασης) χωρίς όμως να ξεχνάμε ότι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τον καθηγητή γιατί υπάρχουν όμως και κάποιες επιφυλάξεις. Στο δεύτερο, το οποίο φέρει τον τίτλο «Δομή μαθηματικών διαγωνισμάτων» αναλύονται οι θεωρητικές έννοιες που σχετίζονται με τα διαγωνίσματα πολλαπλής επιλογής και τη χρήση βοήθειας κατά την αυτοαξιολόγηση ανώτερων μαθηματικών. Στο επόμενο κεφάλαιο, το τρίο, με τίτλο «Ύλη και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης», υπάρχουν οι 100 ερωτήσεις που χρησιμοποιήθηκαν συνοδευόμενες από τις αντίστοιχες πιθανές απαντήσεις τους. Η μαθηματική ύλη που αυτές καλύπτουν είναι η ακόλουθη: πολλαπλή ολοκλήρωση, διαφορικές εξισώσεις, γραμμική άλγεβρα, μιγαδικοί αριθμοί, αριθμητικές μέθοδοι, συνδυαστική, πιθανότητες και στατιστική. |
el |
dc.format.extent |
72 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΩΤΑΤΗ -- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
378. 1 |
el |
dc.title |
Η θέση και ο ρόλος των διαγωνισμάτων πολλαπλής επιλογής σε επίπεδο ανώτερων μαθηματικών |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Αυτοαξιολόγηση |
el |
dc.subject.keyword |
Τριτοβάθμια εκπαίδευση |
el |
dc.subject.keyword |
Πληροφοριακά συστήματα |
el |