dc.contributor.advisor |
Καλπακτσόγλου, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Κοντός, Μιχάλης |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-11T07:07:09Z |
|
dc.date.available |
2016-05-11T07:07:09Z |
|
dc.date.issued |
2015-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2520 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στις μέρες μας, όπως όλοι ξέρουμε, το πρόβλημα τις οικολογικής καταστροφής από τα καυσαέρια, είναι ένα από τα σοβαρότερα. Ένας από τους κύριους λόγους για την οικολογική καταστροφή είναι το αυτοκίνητο διότι εκπέμπει στο περιβάλλον αρκετές χημικές ουσίες που είναι επιβλαβές για την υγεία του ανθρώπου. Έτσι οι μηχανικοί περιβάλλοντος προσπάθησαν να αναπτύξουν τεχνολογικές λύσεις για αυτά τα περιβαλλοντικά προβλήματα και μία από τις αποδοτικές λύσεις κατά την μόλυνση περιβάλλοντος είναι η κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κάποια από τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι: Δεν παράγουν κανενός είδους ρύπους εξάτμισης, προκαλούν την ελάχιστη δυνατή ρύπανση σε μακροχρόνια βάση, υπό τον όρο ότι χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Υπό αυτή την προϋπόθεση, μπορούν να μετριάσουν την παγκόσμια θέρμανση που προκαλείται από το φαινόμενο του θερμοκηπίου και να μειώσουν την εξάρτηση από το πετρέλαιο. Επίσης έχουν χαμηλότερο κόστος σε βάθος χρόνου, καθώς δεν επηρεάζονται από την κάθε τόσο αύξηση της τιμής της βενζίνη, αλλά και λόγω του χαμηλότερου κόστους σέρβις και συντήρησης. Τα HΑ χρειάζονται πολύ λιγότερο σέρβις και συντήρηση, καθώς: α) δεν απαιτούν τις τακτικές αλλαγές λαδιών, β) δεν εκπέμπουν ρύπους, δεν έχουν σύστημα εξαγωγής καυσαερίων και διάταξη εξάτμισης, ούτε σιγαστήρα (σιλανσιέ) προ της εξάτμισης, ούτε καταλύτη ή φίλτρο καπνού, γ) δεν απαιτούν αντικατάσταση ή έστω συντήρηση σε μηχανικά μέρη, όπως σύστημα ανάφλεξης, πιστόνια, βαλβίδες ή εκκεντροφόρους, διότι στα HΑ δεν υπάρχουν, ενώ οι μηχανές εσωτερικής καύσης έχουν πάνω από 100 κινούμενα μέρη. Διαβάζοντας τους παραπάνω λόγους πιστεύω πως αξίζει να αρχίσουμε να αξιοποιούμε το θέμα με την λειτουργία και την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων γιατί αποφεύγουμε τη μόλυνση του περιβάλλοντος αλλά κάνουμε και μεγαλύτερη οικονομία στον εαυτό μας. Στην πτυχιακή αυτή μελετάται μια περίπτωση ενός Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου το οποίο εξοπλίζεται εκτός από την γεννήτρια, τους ηλεκτροκινητήρες και με μια Μηχανή Εσωτερικής Καύσης. Η Μ.Ε.Κ λειτουργεί μόνο με L.P.G και την χρειαζόμαστε για να περιστρέφει με έναν άξονα τη γεννήτρια και την θέτουμε σε λειτουργία μόνο όταν η μπαταρία μας φτάσει σε ένα συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης. Η μελέτη αυτή γίνεται ως εξής: Στο 1ο κεφάλαιο μελετάμε για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες του L.P.G. Στο 2ο κεφάλαιο αναφερόμαστε για τα ιστορικά στοιχεία του L.P.G., το τρόπο λειτουργίας του συστήματος του, για την ασφάλεια του συστήματος L.P.G. και τα πλεονεκτήματα του εν σύγκριση με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Στο 3ο κεφάλαιο μιλάμε για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αναφερόμαστε συγκεκριμένα για τις χρήσεις του Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου και τα πλεονεκτήματα του ΗΑ σε σχέση με ένα απλό βενζινοκίνητο όχημα. Επίσης γράφουμε και για τα ιστορικά στοιχεία του Η.Α και την εξέλιξη του με το πέρασμα τον χρόνων. Στο 4ο κεφάλαιο εξηγούμε στο πως επηρεάζουν τα καυσαέρια τον αυτοκινήτων την ατμόσφαιρα αλλά και εμάς τους ίδιους. Στο 5ο κεφάλαιο αναφερόμαστε σε κάποια Ηλεκτρονικά Ισχύος τα οποία και αυτά συμπεριλαμβάνονται στο Ηλεκτρικό μας κύκλωμα. Στο 6ο κεφάλαιο αναφερόμαστε στους Συσσωρευτές και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της προσομοίωσή μας. |
el |
dc.format.extent |
29 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ::ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΟΧΗΜΑΤΑ::ΟΧΗΜΑΤΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
el |
dc.subject.ddc |
629.2293 |
el |
dc.title |
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από LPG |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτροκινητήρες |
el |
dc.subject.keyword |
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ) |
el |
dc.subject.keyword |
Liquefied Petroleum Gas (L.P.G.) |
el |
dc.subject.keyword |
Υγροποιημένο Αέριο Πετρελαίου |
el |