dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Παπαδοπούλου, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Τζαβάρα, Έλσα |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-01T08:51:17Z |
|
dc.date.available |
2016-04-01T08:51:17Z |
|
dc.date.issued |
2015-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2417 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η ακόλουθη πτυχιακή εργασία με θέμα τις στρατηγικές του μάρκετινγκ μέσω του ίντερνετ έχει ως σκοπό την διερεύνηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των διαφόρων στρατηγικών που μπορούν να ακολουθηθούν σε αυτό για την επίτευξη του καλύτερου επιθυμητού αποτελέσματος. Τα βήματα που ακολουθήθηκαν για την εκπόνηση αυτής της πτυχιακής ήταν η συλλογή πληροφοριών που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό εμπόριο , το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και των στρατηγικών του, καθώς και μία συνέντευξη υπευθύνου εταιρίας που ασχολείται με όλα αυτά σε πρακτικό επίπεδο. Τα συμπεράσματα που προέκυψαν, είναι πως όταν χρησιμοποιούνται σωστά οι διάφορες στρατηγικές του μάρκετινγκ στο μεγάλο εύρος κοινού του διαδικτύου μπορούν να φέρουν υψηλή κερδοφορία σε μία επιχείρηση. |
el |
dc.format.extent |
93 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Στρατηγικές του μάρκετινγκ μέσω του Internet |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγικές μάρκετινγκ |
el |