dc.contributor.advisor |
Φωλίνας, Δημήτριος |
|
dc.contributor.author |
Μπρουζιούτης, Βάιος |
|
dc.contributor.author |
Πρατβάρης– Παυλάτος, Χρήστος |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-11T12:43:39Z |
|
dc.date.available |
2016-02-11T12:43:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2336 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία είναι αποτέλεσμα μιας αναλυτικής μελέτης και καταγραφής πληροφοριών που σχετίζονται με τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας ηλεκτρονικών καταστημάτων. Κύριος στόχος της παρούσας εργασίας ήταν να μάθουμε στην πράξη τούς τρόπους ανάπτυξης, λειτουργίας και επιτυχίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων τα οποία δημιουργούν όλο και μεγαλύτερους κύκλους εργασιών και ο αριθμός τους αναμένεται να πολλαπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια. Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος έχει αποδειχθεί ένα μεγάλο οικονομικό στήριγμα καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο αρχίζει να γίνεται σημαντικός παράγοντας για την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, χάρις το διαδίκτυο το οποίο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των περισσοτέρων από εμάς. Η μεθοδολογία έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για την σύνταξη και συγγραφή αυτής της εργασίας ήταν η συλλογή πληροφοριών από βιβλία, σχετικά με το ηλεκτρονικό επιχειρείν, από σημειώσεις μαθημάτων που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς και αναζήτηση πληροφοριών από ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων σχετικές με την ομαλή ανάπτυξη και επιτυχία των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Τέλος ήρθαμε σε επαφή με επιχειρήσεις που διατηρούν ηλεκτρονικές ιστοσελίδες πώλησης των προϊόντων τους , στους οποίους τέθηκαν ερωτήματα σχετικά με την υφιστάμενη κατάσταση και την επιτυχημένη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι απαντήσεις των οποίων αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα, λειτουργώντας υποστηρικτικά για την εξαγωγή των συμπερασμάτων. Έπειτα από τη συλλογή και ανάλυση των πληροφοριών, τα αποτελέσματα που προέκυψαν αναδεικνύουν ότι για να δημιουργήσει κανείς ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν χρειάζεται να έχετε πολλά χρήματα, αλλά στρατηγικό όραμα και διάθεση για πολύ δουλειά. Κύρια συνεισφορά της εργασίας αυτής είναι να υπενθυμίσει στις επιχειρήσεις ότι η κατασκευή και η επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι καθαρά ένα αποτέλεσμα τεχνογνωσίας, προγραμματισμού, γραφιστικής, marketing και πωλήσεων. |
el |
dc.format.extent |
155 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΔΙΚΤΥΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
658.872 |
el |
dc.title |
Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας ηλεκτρονικού καταστήματος |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικά καταστήματα |
el |
dc.subject.keyword |
E-shops |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
el |