Η συμβολή του μάρκετινγκ στον αθλητισμό

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ματάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.author Γκλεζάκος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned 2015-10-08T14:09:13Z
dc.date.available 2015-10-08T14:09:13Z
dc.date.issued 2006-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2166
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στη συγκεκριμένη εργασία γίνεται αναφορά στις επιδράσεις του μάρκετινγκ στην οργάνωση του αθλητισμού. el
dc.format.extent 51 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ::ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 796.069 el
dc.title Η συμβολή του μάρκετινγκ στον αθλητισμό el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Αθλητικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Αθλητικό marketing el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές