Οργάνωση & διοίκηση σούπερ μάρκετ

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μιχαλέας, Αντώνιος
dc.contributor.author Τζάννη, Μαρία
dc.contributor.author Χαρίση, Μαρία
dc.date.accessioned 2015-10-08T11:25:58Z
dc.date.available 2015-10-08T11:25:58Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2149
dc.description.abstract Στη συγκεκριμένη εργασία, αναλύονται τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν τα Σούπερ Μάρκετ, προκειμένου να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στην πρόκληση του μέλλοντος και να οδηγηθούν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, που είναι η καλύτερη οργάνωση και ανάπτυξη της επιχείρησης. el
dc.format.extent 55 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤΣ el
dc.subject.ddc 658.878 el
dc.title Οργάνωση & διοίκηση σούπερ μάρκετ el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διοίκηση και οργάνωση el
dc.subject.keyword Σούπερ Μάρκετ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές