Στρατηγική marketing για το Plato pc στην ελληνική καταναλωτική αγορά

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Ματζιάρη, Βασιλική
dc.contributor.author Μελικίδου, Ιωάννα
dc.date.accessioned 2015-10-08T08:53:42Z
dc.date.available 2015-10-08T08:53:42Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2123
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να εξετάσει τη διαδικασία ανάπτυξης της στρατηγικής Marketing ενός συγκεκριμένου προϊόντος του, Plato Pc, της εταιρείας Πουλιάδη και την προώθησή του στην καταναλωτική αγορά. el
dc.format.extent 95 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ el
dc.subject TEICM::ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ::ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.5 el
dc.title Στρατηγική marketing για το Plato pc στην ελληνική καταναλωτική αγορά el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Plato pc el
dc.subject.keyword Στρατηγική marketing el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές