Marketing λιανικού εμπορίου : η περίπτωση του Δ. Μασούτη Α.Ε.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Ψαρράς, Φερώνης
dc.contributor.author Βασματζίδης, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned 2015-10-07T10:25:30Z
dc.date.available 2015-10-07T10:25:30Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2062
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στη συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζεται μια γενική εικόνα της θεωρίας του μάρκετινγκ και συνοπτικά η εξέλιξη του λιανεμπορίου, κυρίως του ελληνικού. Αναλύεται η πολιτική που ακολουθεί με μεγάλη επιτυχία, η επιχείρηση Super Market <<Δ. Μασούτης Α.Ε.>>, αφού τα τελευταία χρόνια έχει εδραιωθεί στην αγορά ως μια από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου, η οποία είναι η μεγαλύτερη από άποψη εσόδων κερδών και αριθμού καταστημάτων στη Β. Ελλάδα. el
dc.format.extent 92 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.87 el
dc.subject.ddc Λιανικό εμπόριο el
dc.title Marketing λιανικού εμπορίου : η περίπτωση του Δ. Μασούτη Α.Ε. el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μασούτης Α.Ε. el
dc.subject.keyword Λιανικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές