dc.contributor.advisor |
Μαντζάρης, Ιωάννης |
|
dc.contributor.author |
Ψαρράς, Φερώνης |
|
dc.contributor.author |
Βασματζίδης, Αλέξανδρος |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-07T10:25:30Z |
|
dc.date.available |
2015-10-07T10:25:30Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2062 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στη συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζεται μια γενική εικόνα της θεωρίας του μάρκετινγκ και συνοπτικά η εξέλιξη του λιανεμπορίου, κυρίως του ελληνικού. Αναλύεται η πολιτική που ακολουθεί με μεγάλη επιτυχία, η επιχείρηση Super Market <<Δ. Μασούτης Α.Ε.>>, αφού τα τελευταία χρόνια έχει εδραιωθεί στην αγορά ως μια από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου, η οποία είναι η μεγαλύτερη από άποψη εσόδων κερδών και αριθμού καταστημάτων στη Β. Ελλάδα. |
el |
dc.format.extent |
92 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.87 |
el |
dc.subject.ddc |
Λιανικό εμπόριο |
el |
dc.title |
Marketing λιανικού εμπορίου : η περίπτωση του Δ. Μασούτη Α.Ε. |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μασούτης Α.Ε. |
el |
dc.subject.keyword |
Λιανικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |