dc.contributor.advisor |
Μαντζάρης, Ιωάννης |
|
dc.contributor.author |
Κατσίδου, Ειρήνη |
|
dc.contributor.author |
Τζιμπρίδου, Νίκη |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-07T09:11:07Z |
|
dc.date.available |
2015-10-07T09:11:07Z |
|
dc.date.issued |
2006-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2058 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η στρατηγική είναι μια μαγική λέξη στο σύγχρονο λεξικό της ανταγωνιστικής επιχείρησης, η εφαρμογή της οποίας προϋποθέτει πειθαρχεία και συστηματικές μεθόδους ανάλυσης και σχεδιασμού. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι και τεχνικές που χρησιμοποιούν τα στελέχη των επιχειρήσεων, προκειμένου να επιλέξουν την καλύτερη από τις εναλλακτικές λύσεις για την επίλυση ενός προβλήματος. Μία από αυτές τις τεχνικές είναι η ανάλυση δυνάμεων, ευκαιριών και απειλών (S.W.O.T.) η οποία θα αναλυθεί στη συγκεκριμένη εργασία. Δίνεται το παράδειγμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον και γίνεται μια γενική οικονομική επισκόπηση της εταιρίας. Στόχος της εργασίας είναι να παρουσιάσει με συνοπτικό τρόπο την αποτελεσματική ανάλυση των ανταγωνιστικών συνθηκών με βάση μιας συστηματικής διαδικασίας, η οποία θα καταλήξει στον προσδιορισμό όχι μεμονωμένων, αλλά διαφόρων κινδύνων και ευκαιριών που προκύπτουν από και στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η επιχείρηση, εξοπλισμένη με αυτή τη συστηματική προετοιμασία, είναι πια έτοιμη να προχωρήσει στη διαμόρφωση στρατηγικής για την αντιμετώπιση των ανταγωνιστών της. |
el |
dc.format.extent |
105 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.4012 |
el |
dc.title |
Μηχανισμοί επιχειρηματικών αποφάσεων: η περίπτωση της Coca-Cola Τρία Έψιλον |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγική επιχειρήσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Coca-Cola Τρία Έψιλον |
el |