Μηχανισμοί επιχειρηματικών αποφάσεων: η περίπτωση της Coca-Cola Τρία Έψιλον

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Κατσίδου, Ειρήνη
dc.contributor.author Τζιμπρίδου, Νίκη
dc.date.accessioned 2015-10-07T09:11:07Z
dc.date.available 2015-10-07T09:11:07Z
dc.date.issued 2006-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2058
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η στρατηγική είναι μια μαγική λέξη στο σύγχρονο λεξικό της ανταγωνιστικής επιχείρησης, η εφαρμογή της οποίας προϋποθέτει πειθαρχεία και συστηματικές μεθόδους ανάλυσης και σχεδιασμού. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι και τεχνικές που χρησιμοποιούν τα στελέχη των επιχειρήσεων, προκειμένου να επιλέξουν την καλύτερη από τις εναλλακτικές λύσεις για την επίλυση ενός προβλήματος. Μία από αυτές τις τεχνικές είναι η ανάλυση δυνάμεων, ευκαιριών και απειλών (S.W.O.T.) η οποία θα αναλυθεί στη συγκεκριμένη εργασία. Δίνεται το παράδειγμα της Coca-Cola Τρία Έψιλον και γίνεται μια γενική οικονομική επισκόπηση της εταιρίας. Στόχος της εργασίας είναι να παρουσιάσει με συνοπτικό τρόπο την αποτελεσματική ανάλυση των ανταγωνιστικών συνθηκών με βάση μιας συστηματικής διαδικασίας, η οποία θα καταλήξει στον προσδιορισμό όχι μεμονωμένων, αλλά διαφόρων κινδύνων και ευκαιριών που προκύπτουν από και στο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η επιχείρηση, εξοπλισμένη με αυτή τη συστηματική προετοιμασία, είναι πια έτοιμη να προχωρήσει στη διαμόρφωση στρατηγικής για την αντιμετώπιση των ανταγωνιστών της. el
dc.format.extent 105 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ::ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject.ddc 658.4012 el
dc.title Μηχανισμοί επιχειρηματικών αποφάσεων: η περίπτωση της Coca-Cola Τρία Έψιλον el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Στρατηγική επιχειρήσεων el
dc.subject.keyword Coca-Cola Τρία Έψιλον el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές