Το μάρκετινγκ στο λιανικό εμπόριο και στον Όμιλο Δ. Μασούτης Α.Ε.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Γεωργακοπούλου, Αγγελική
dc.contributor.author Καλαϊτζίδου, Παρθένα
dc.date.accessioned 2015-10-07T08:50:17Z
dc.date.available 2015-10-07T08:50:17Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2057
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι, να παρουσιάσει με ποιόν τρόπο μπορεί να λειτουργήσει μια επιχείρηση, χρησιμοποιώντας τις αρχές του marketing και έχοντας στόχο όχι μόνο το κέρδος, αλλά και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Αναλύεται η πολιτική της επιχείρησης των super market <<Δ. Μασούτης Α.Ε.>>, που θεωρείται μια από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου, μεγαλύτερη από άποψη εσόδων, κερδών και αριθμού καταναλωτών στη Βόρεια Ελλάδα. el
dc.format.extent 100 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.87 el
dc.title Το μάρκετινγκ στο λιανικό εμπόριο και στον Όμιλο Δ. Μασούτης Α.Ε. el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Λιανικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μασούτης Α.Ε. el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές