dc.contributor.advisor |
Μαντζάρης, Ιωάννης |
|
dc.contributor.author |
Γεωργακοπούλου, Αγγελική |
|
dc.contributor.author |
Καλαϊτζίδου, Παρθένα |
|
dc.date.accessioned |
2015-10-07T08:50:17Z |
|
dc.date.available |
2015-10-07T08:50:17Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/2057 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι, να παρουσιάσει με ποιόν τρόπο μπορεί να λειτουργήσει μια επιχείρηση, χρησιμοποιώντας τις αρχές του marketing και έχοντας στόχο όχι μόνο το κέρδος, αλλά και να κερδίσει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή. Αναλύεται η πολιτική της επιχείρησης των super market <<Δ. Μασούτης Α.Ε.>>, που θεωρείται μια από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις του κλάδου, μεγαλύτερη από άποψη εσόδων, κερδών και αριθμού καταναλωτών στη Βόρεια Ελλάδα. |
el |
dc.format.extent |
100 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ::ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.87 |
el |
dc.title |
Το μάρκετινγκ στο λιανικό εμπόριο και στον Όμιλο Δ. Μασούτης Α.Ε. |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Λιανικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μασούτης Α.Ε. |
el |