Παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση προϊόντων merchandising μιας αθλητικής ομάδας: μελέτη περίπτωσης εταιρεία Giatra

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αηδόνης, Δημήτριος
dc.contributor.author Ταυρίδου, Καλλιόπη
dc.date.accessioned 2015-10-05T12:48:21Z
dc.date.available 2015-10-05T12:48:21Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1998
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της ζήτησης των προϊόντων merchandising μιας αθλητικής ομάδας. Συγκεκριμένα, στοχεύει στη μελέτη των αιτιών ή αλλιώς τη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των φιλάθλων. Η παρούσα έρευνα καλείται να εξετάσει τις εξής ερευνητικές υποθέσεις: (α) η ζήτηση των προϊόντων merchandising συνδέεται με την ομάδα, (β) τα αγωνιστικά στοιχεία μιας αγωνιστικής περιόδου επηρεάζουν τη ζήτηση των προϊόντων και (γ) η επιτυχία της ομάδας επηρεάζει τα έσοδα και τις πωλήσεις. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για την εκπόνηση της έρευνας η συλλογή δευτερογενών στοιχείων μέσα από τη μελέτη της σχετικής βιβλιογραφίας. Στα πλαίσια της συλλογής πρωτογενών στοιχείων επιλέχθηκε μια εταιρεία για τη μελέτη περίπτωσης και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν ήταν συνεντεύξεις με τη χρήση ερωτηματολογίων και η μέθοδος της παρατήρησης γεγονότων. Για τη στατιστική μελέτη της ζήτησης εξετάστηκε ο βαθμός συσχέτισης των πωλήσεων ενός προϊόντος σε σχέση με παράγοντες που επιλέχθηκαν. Μέσα από τα αποτελέσματα της πρωτογενούς και της δευτερογενούς έρευνας επιβεβαιώθηκαν όλες οι ερευνητικές υποθέσεις και φανερώθηκε η σύνδεση της ζήτησης των προϊόντων merchandising με την ομάδα, τα αγωνιστικά στοιχεία και την επιτυχία της ομάδας. Η συνεισφορά της παρούσας πτυχιακής εστιάζεται στη σημαντικότητα των ευρημάτων της έρευνας και στη συμβολή της σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο στη μελέτη ζήτησης προϊόντων merchandising μια αθλητικής ομάδας. Η αδυναμία της έρευνα αποτέλεσε το γεγονός ότι η μελέτη περιορίστηκε σε μία μόνο εταιρεία και ότι η επιλογή των παραγόντων αφορούσε κυρίως αγωνιστικούς παράγοντες και εμπόδισε τη διεξαγωγή περαιτέρω συμπερασμάτων για την καταναλωτική συμπεριφορά των φιλάθλων. el
dc.format.extent 133 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ::ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ el
dc.subject TEICM::ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ::ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ – ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Παράγοντες που επηρεάζουν τη ζήτηση προϊόντων merchandising μιας αθλητικής ομάδας: μελέτη περίπτωσης εταιρεία Giatra el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ζήτηση el
dc.subject.keyword Παράγοντες el
dc.subject.keyword Προϊόντα merchandising el
dc.subject.keyword Αθλητική ομάδα el
dc.subject.keyword Μελέτες περίπτωσης el
dc.subject.keyword Giatra el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές