CRM και ικανοποίηση πελατών: μελέτη περίπτωσης Δ. Μασούτης Α.Ε.

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Σταφυλά, Αμαλία
dc.contributor.author Μοσκοπούλου, Σπυριδούλα
dc.date.accessioned 2015-09-21T16:13:25Z
dc.date.available 2015-09-21T16:13:25Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1895
dc.format.extent 38 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ el
dc.subject.ddc 658.812 el
dc.title CRM και ικανοποίηση πελατών: μελέτη περίπτωσης Δ. Μασούτης Α.Ε. el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πελατών el
dc.subject.keyword CRM (Customer Relationship Management) el
dc.subject.keyword Δ. Μασούτης Α.Ε. el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές