Διασφάλιση ποιότητας σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσαρούχας, Παναγιώτης
dc.contributor.author Κιζλαρίδου, Παρασκευή
dc.date.accessioned 2015-09-21T15:04:00Z
dc.date.available 2015-09-21T15:04:00Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1882
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Εδώ και αρκετές δεκαετίες ο τουρισμός θεωρείται μία από τις βασικότερες πηγές ανάπτυξης της εγχώριας οικονομίας. Σκοπός λοιπόν της εν λόγω μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών στοιχείων των ξενοδοχειακών μονάδων που προσελκύουν τους τουρίστες. Αναλυτικότερα, αρχικά γίνεται καταγραφή ως προς το πόσο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών των μικρών ξενοδοχειακών μονάδων. Στη συνέχεια γίνεται ανάλυση των ερευνητικών στόχων και προχωράμε στην μεθοδολογία της προσωπικής μελέτης. Έπειτα γίνεται καταγραφή της χρήσης συστημάτων διασφάλισης ποιότητας των μικρών ξενοδοχείων που εδρεύουν στην Αμμουλιανή Χαλκιδικής. Επιπροσθέτως, γίνεται εκτίμηση των αποτελεσμάτων της έρευνας ως προς τις εκτιμήσεις των ξενοδόχων και πελατών γύρω από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν οι ξενοδοχειακές μονάδες. Τέλος, ακολουθεί η συζήτηση των αποτελεσμάτων της προσωπικής έρευνας και καταγράφονται οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα. el
dc.description.abstract For several decades, tourism is considered one of the main sources of growth in the domestic economy. Therefore, the aim of this study is to investigate the characteristic features of the hotel units that attract tourists. Firstly, a record as to the important role played by the quality of the offered services of small hotels. Then an analysis of the research objectives and continue to the methodology of personal study. Then there is a record of the use of quality assurance systems of small hotels located in Ammouliani. In addition, an estimation of research results regarding the estimation of hoteliers and customers around the quality of services provided by hotels. Finally, following the discussion of the results of personal research and recorded recommendations for future research. en
dc.format.extent 113 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ::ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ -- ΠΡΟΤΥΠΑ el
dc.subject TEICM::ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ::ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ::ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ -- ΠΡΟΤΥΠΑ el
dc.subject.ddc 658.562 el
dc.title Διασφάλιση ποιότητας σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Τουρισμός el
dc.subject.keyword Ξενοδοχειακές μονάδες el
dc.subject.keyword Ποιότητα el
dc.subject.keyword Πρότυπα el
dc.subject.keyword Οικονομική κρίση el
dc.subject.keyword Ξενοδοχειακός Κλάδος el
dc.subject.keyword Tourism el
dc.subject.keyword Hotels el
dc.subject.keyword Quality el
dc.subject.keyword Standards el
dc.subject.keyword Economic crisis el
dc.subject.keyword Hotel industry el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές