Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
dc.contributor.author Πιστόλα, Ελένη
dc.contributor.author Αγάκου, Αμαλία
dc.date.accessioned 2015-09-03T19:55:39Z
dc.date.available 2015-09-03T19:55:39Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1716
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση του ξενοδοχείου Astir Egnatia Alexandroupolis μέσα από τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη του Γενικού Διευθυντή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, με τη χρήση ερωτηματολογίου και έπειτα η εξαγωγή και ανάλυση των αποτελεσμάτων, βάσει των απαντήσεών του. Στα τρία πρώτα κεφάλαια γίνεται μία θεωρητική προσέγγιση των σημαντικότερων εννοών του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αναλύονται, ανάμεσα σε άλλα, η φιλοσοφία του μμάρκετινγκ, οι διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ και το μίγμα μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο. Έπειτα, γίνεται η παρουσίαση της ξενοδοχειακής επιχείρησης και παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας. Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της συνέντευξης και όλες οι τακτικές που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητά της. Σκοπός του ξενοδοχείου είναι η μεγιστοποίηση των κερδών, η αύξηση της πληρότητας και η προσέλκυση περισσότερων μεμονωμένων πελατών. Από την άλλη πλευρά, η επιχείρηση θα προσπαθήσει να διατηρήσει σταθερές τις τιμές των δωματίων και να αυξήσει τον αριθμό των συνεδρίων και εκδηλώσεων στο μέλλον. el
dc.format.extent 66 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 647.940688 el
dc.title Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Ξενοδοχεία el
dc.subject.keyword Στρατηγική μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μίγμα μάρκετινγκ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές