dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Πιστόλα, Ελένη |
|
dc.contributor.author |
Αγάκου, Αμαλία |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-03T19:55:39Z |
|
dc.date.available |
2015-09-03T19:55:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1716 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία έχει στόχο την παρουσίαση του ξενοδοχείου Astir Egnatia Alexandroupolis μέσα από τις στρατηγικές και το μίγμα μάρκετινγκ που εφαρμόζει. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιείται είναι η προσωπική συνέντευξη του Γενικού Διευθυντή της ξενοδοχειακής επιχείρησης, με τη χρήση ερωτηματολογίου και έπειτα η εξαγωγή και ανάλυση των αποτελεσμάτων, βάσει των απαντήσεών του. Στα τρία πρώτα κεφάλαια γίνεται μία θεωρητική προσέγγιση των σημαντικότερων εννοών του μάρκετινγκ και συγκεκριμένα του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Αναλύονται, ανάμεσα σε άλλα, η φιλοσοφία του μμάρκετινγκ, οι διάφορες στρατηγικές μάρκετινγκ και το μίγμα μάρκετινγκ στον τουριστικό κλάδο. Έπειτα, γίνεται η παρουσίαση της ξενοδοχειακής επιχείρησης και παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας. Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της συνέντευξης και όλες οι τακτικές που χρησιμοποιεί η επιχείρηση για να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα και βιωσιμότητά της. Σκοπός του ξενοδοχείου είναι η μεγιστοποίηση των κερδών, η αύξηση της πληρότητας και η προσέλκυση περισσότερων μεμονωμένων πελατών. Από την άλλη πλευρά, η επιχείρηση θα προσπαθήσει να διατηρήσει σταθερές τις τιμές των δωματίων και να αυξήσει τον αριθμό των συνεδρίων και εκδηλώσεων στο μέλλον. |
el |
dc.format.extent |
66 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ::ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
647.940688 |
el |
dc.title |
Το μάρκετινγκ ξενοδοχειακών υπηρεσιών: η περίπτωση του Astir Egnatia Alexandroupolis |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Ξενοδοχεία |
el |
dc.subject.keyword |
Στρατηγική μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |