dc.contributor.advisor |
Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης |
|
dc.contributor.author |
Κατιρτζηδάκη, Άννα |
|
dc.date.accessioned |
2015-09-03T10:32:30Z |
|
dc.date.available |
2015-09-03T10:32:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1702 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η παρούσα εργασία εστιάζει στο εμπόριο αλουμινίου και έχει σκοπό την μελέτη του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το μάρκετινγκ η Alumil καθώς και τη δραστηριότητα της στο εξωτερικό. Η Alumil βρίσκεται στη βιομηχανική περιοχή του Κιλκίς. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη στο θεωρητικό και το πρακτικό. Στο θεωρητικό μέρος παρουσιάζονται γενικά στοιχεία του αλουμινίου, η έννοια του μάρκετινγκ και η έννοια των εξαγωγών για τις βιομηχανικές επιχειρήσεις. Μελετάται, η σημαντικότητα του στρατηγικού σχεδιασμού, καθώς και ο τρόπος με τον οποίον εφαρμόζεται το μίγμα μάρκετινγκ σε βιομηχανικές επιχειρήσεις. Στο πρακτικό μέρος παρουσιάζονται τα ευρήματα της έρευνας που αφορούν την εταιρεία Alumil. Χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της μελέτης περίπτωσης (case study)και αντλήθηκαν στοιχεία από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές. Η άντληση των πρωτογενών στοιχείων έγινε μέσω προσωπικής συνέντευξης με τον Θεοχάρη Παρίση υπεύθυνο του τμήματος μάρκετινγκ. Τα δευτερογενή στοιχεία προέκυψαν κυρίως από το διαδικτυακό τόπο της εταιρείας. Τα αποτελέσματα της έρευνας που προέκυψαν αποδεικνύουν πως η εταιρεία Alumil δίνει έμφαση στο μάρκετινγκ και πως με την ορθή μελέτη και χρήση του, έχει πετύχει τους στόχους που έχει θέσει και προσπαθεί, συνεχώς, να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών. Τέλος, κατάφερε να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, διαγράφοντας μια επιτυχημένη πορεία από τη γέννηση της μέχρι και σήμερα. |
el |
dc.description.abstract |
This paper focuses on the aluminum market and aims to study the way that Alumil understands and applies the idea of marketing, and the company‟s activities abroad. Alumil is located in the industrial area of Kilkis. The paper is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part presents the general aluminum information, the definition of marketing and the concept of export in industrial enterprises. It also studies the importance of strategic planning and the way in which the marketing mix applies in industrial enterprises. The practical part presents the research findings concerning Alumil. The method used was the case study and the data were extracted from primary and secondary sources. The primary data were derived through a personal interview with Mr. Theocharis Parisis, the marketing manager of Alumil. The secondary data were derived from the website of the company. The results obtained show that the Alumil emphasizes marketing and that with proper design and use, has achieved the objectives set and continually strives to meet the customers' requirements. Finally, the company managed to build relationships of trust with its customers, paving a successful path from its creation until today. |
en |
dc.format.extent |
68 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Η στρατηγική ανάπτυξη και το μάρκετινγκ της Alumil στις διεθνείς αγορές |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Βιομηχανικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Εξαγωγές |
el |
dc.subject.keyword |
Μίγμα μάρκετινγκ |
el |