Επίλυση προβλημάτων αυτομάτου ελέγχου σε τετράτροχο όχημα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα LEGO MINDSTORMS NXT

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Βολογιαννίδης, Σταύρος
dc.contributor.author Λιάκος, Χαράλαμπος
dc.contributor.author Αρμενόπουλος, Γιώργος
dc.date.accessioned 2015-06-15T08:38:26Z
dc.date.available 2015-06-15T08:38:26Z
dc.date.issued 2010-11
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1286
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τα LEGO Mindstorms NXT http://mindstorms.lego.com είναι ένα πακέτο της γνωστής εταιρίας LEGO, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο MIT. Περιέχει εκτός από τα γνωστά τουβλάκια, αισθητήρες, κινητήρες, 32bit επεξεργαστή και δυνατότητα σύνδεσης με PC μέσω USB ή Bluetooth. Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίον προγραμματίζεται ένα Lego Mindstorms NXT και δημιουργία εφαρμογής σε περιβάλλον Matlab ενός αυτοκινήτου ρομπότ το οποίο θα επιλύει διάφορα προβλήματα όπως να οδηγείται ασύρματα μέσω joystick, να ακολουθεί παράλληλα έναν τυχαίο τοίχο καθώς και να καλύπτει ακτινωτά ένα περιφραγμένο χώρο. Η Lego Mindstorms είναι μια εταιρεία της οποίας τα προϊόντα καθιστούν την κατασκευή ρομπότ και εφαρμογών αυτοματισμού προσιτή στο μη επαγγελματικό κοινό. Ένα από αυτά τα προϊόντα είναι το ΝΧΤ με το οποίο ασχολείται η παρούσα πτυχιακή εργασία. Ο προγραμματισμός του NXT γίνεται με το Simulink. Το Simulink είναι ένα γραφικό περιβάλλον μοντελοποίησης και προσομοίωσης block διαγραμμάτων και μη γραμμικών συστημάτων. Αποτελεί επέκταση του MATLAB και διαφοροποιείται από αυτό στο ότι διαθέτει ένα παραθυρικό γραφικό user interface και μπορεί να προσθέσει περεταίρω λειτουργίες στο MATLAB. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση αλγορίθμου ελέγχου του NXT της Lego Mindstorms ώστε να διαπιστωθεί αν είναι αρκετά κατάλληλος για χειρισμό ρομπότ NXT. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται εισαγωγή στα Lego Mindstorms και περιλαμβάνεται ο προγραμματισμός Robolab. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στην εγκατάσταση απαραίτητου λογισμικού καθώς και αναφορά σε παραδείγματα εφαρμογών NXT. Η φυσική κατασκευή του ρομπότ είναι το θέμα του τρίτου κεφαλαίου. Τα επόμενα τρία κεφάλαια αναφέρονται στην σχεδίαση, υλοποίηση και τον προγραμματισμό των πειραμάτων NXT. el
dc.format.extent 120 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ el
dc.subject MATLAB el
dc.subject.ddc 670.285 el
dc.title Επίλυση προβλημάτων αυτομάτου ελέγχου σε τετράτροχο όχημα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα LEGO MINDSTORMS NXT el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Αυτόματος έλεγχος el
dc.subject.keyword Lego Mindstorms NXT el
dc.subject.keyword Εφαρμογές αυτοματισμού el
dc.subject.keyword Τουβλάκια Lego el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές