dc.contributor.advisor |
Γιοβάνης, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Παπαδόπουλος, Δημήτριος |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-09T19:48:11Z |
|
dc.date.available |
2015-06-09T19:48:11Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1163 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου οι επιχειρήσεις στρέφονται στην ανάπτυξη καθαρά πελατοκεντρικών ή ανθρωποκεντρικών στρατηγικών, με πρωτεύοντα στόχο το χτίσιμο της εμπιστοσύνης ανάμεσα σε πελάτες και επιχειρήσεις. Αυτός ο αυξανόμενος ανταγωνισμός που επικρατεί οδηγεί τις επιχειρήσεις στο να υιοθετήσουν νέες στρατηγικές για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δύσκολες απαιτήσεις της σύγχρονης οικονομίας.
Η διοίκηση ολικής ποιότητας είναι ένα από τα πολλά ζητήματα που πρέπει μια επιχείρηση να εξετάσει στην πάροδο των χρόνων για να διατηρήσει την ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει, την εικόνα της, τις καλές σχέσεις τόσο με το εξωτερικό, όσο και με το εσωτερικό περιβάλλον της, αλλά και την μεγιστοποίηση του κέρδους.
Τα συστήματα ΔΟΠ αποτελούν ένα πολύ-εργαλείο, το οποίο μπορεί να προσδώσει στην επιχείρηση ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ο όρος ΔΟΠ, δηλώνει μια διαδικασία, η οποία αποτελείται από αλυσιδωτές ενδοεπιχειρησιακές δραστηριότητες που έχουν ως στόχο την ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη και τον έλεγχο αναφορικά με την ποιότητα. Πρόκειται δηλαδή για μια μεθοδολογία, η οποία δίνει έναν πελατοκεντρικό χαρακτήρα στην εκάστοτε επιχείρηση και ο βασικός σκοπός της είναι η συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και παραγωγικών διαδικασιών.
Τα συστήματα Διασφάλισης Ποιότητας πολύ συχνά υποστηρίζονται από την τεχνολογία, αλλά δεν πρέπει τα ταυτίζονται με αυτήν. Υπάρχει μια φράση που ακούγεται στο χώρο: ‘‘Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας δεν είναι απλά ένα εργαλείο, αλλά μια ολόκληρη και επιχειρησιακή φιλοσοφία’’.
Σε παγκόσμιο επίπεδο η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και τα συστήματα της αναπτύσσονται ταχύτατα τα τελευταία χρόνια. |
el |
dc.format.extent |
137 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ::ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ |
el |
dc.subject.ddc |
658.562 |
el |
dc.title |
Διοίκηση ολικής ποιότητας (ΔΟΠ): το ανώτερο εργαλείο διαχείρισης και ανάπτυξης σε περίοδο κρίσης |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διοίκηση ολικής ποιότητας |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Οικονομική κρίση |
el |
dc.subject.keyword |
Συστήματα διασφάλισης ποιότητας |
el |