dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Σαρημανώλη, Θεοδώρα |
|
dc.date.accessioned |
2015-06-08T12:12:56Z |
|
dc.date.available |
2015-06-08T12:12:56Z |
|
dc.date.issued |
2013-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1115 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Ορίζουμε σαν Επιχειρηματική Χρήση του Internet οποιαδήποτε δραστηριότητα γίνεται μέσα στο δίκτυο αυτό με σκοπό την επίτευξη επιχειρηματικών στόχων και επιδιώξεων. Η επιχειρηματική χρήση του Internet χωρίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες, την Άμεση και την Έμμεση
To Internet ως επικοινωνιακό μέσο επηρεάζει την ανάπτυξη και την αναβάθμιση της εμπορικής δραστηριότητας και αρχίζει καθημερινά να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της επικοινωνιακής δραστηριότητας των επιχειρήσεων, αλλά και των μεμονωμένων χρηστών. Διαφέρει από άλλα μέσα μαζικής επικοινωνίας ως προς τη δυνατότητα της αμφίδρομης επικοινωνίας. Είναι δεδομένο ότι με τη χρήση του Internet πολλά είναι εκείνα που θα αλλάξουν στο εμπόριο. Στα παρακάτω κεφάλαια της εργασίας θα αναλυθούν βασικές έννοιες όπως το ιντερνέτ, η διαφήμιση και τα ειδή της διαδικτυακής διαφήμισης, και επίσης θα παρουσιαστεί μια ερεύνα με τίτλο (Διαφήμιση στα social networks) και τα αποτελέσματα της. |
el |
dc.format.extent |
103 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
659.14 |
el |
dc.title |
Διαδικτυακή διαφήμιση |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαδικτυακή διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Κοινωνικά δίκτυα |
el |