Brand Loyalty και στρατηγικές branding: μία εμπειρική έρευνα σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και η μελέτη της περίπτωσης της LG Electronics

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Μαντζάρης, Ιωάννης
dc.contributor.author Δημητρίου, Αντώνιος
dc.date.accessioned 2015-06-06T20:55:33Z
dc.date.available 2015-06-06T20:55:33Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1111
dc.description JEL Classification: D21, D22, M31, M37 Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Έχουν γίνει πολλές έρευνες σχετικά με το brand loyalty και τις στρατηγικές branding που ακολουθεί μία εταιρεία, ώστε να δημιουργεί μία ισχυρή μάρκα. Ο λόγος είναι η δυναμική αγορά και το πλήθος των ανταγωνιστών που έχει να ‘’αντιμετωπίσει’’ μία επωνυμία. Έτσι, σε αυτή την εργασία θα γίνει προσπάθεια εντοπισμού των σημαντικότερων στοιχείων ανάπτυξης του brand loyalty, των σημαντικότερων τεχνικών branding καθώς και η ανάλυση τους. Θα δούμε έννοιες όπως το επώνυμο προϊόν γενικά, τις διαδικασίες δημιουργίας μίας επωνυμίας, τα πλεονεκτήματα της καθώς και θα αναλύσουμε το brand loyalty, τις στρατηγικές branding και τις τεχνικές ανάπτυξης τους. Θα μελετηθούν οι αποτελεσματικότεροι τρόποι μέτρησης του brand loyalty καθώς και αποτελεσματικά προγράμματα ανταμοιβής καταναλωτών. Τέλος, θα παρουσιάσουμε τις έρευνες που πραγματοποιήσαμε σχετικά με το brand loyalty σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και σχετικά με την μελέτη περίπτωσης της LG Electronics όσον αφορά της στρατηγικές branding. el
dc.description.abstract There have been many researches based on brand loyalty and branding strategies which a company should follow in order to create a strong brand. The reason is the dynamic market and the multiple competitors which a brand has to compete with. In this project we will try to track the most important elements in creating brand loyalty, the most important branding techniques and we will analyze them. We will refer to concepts such as branded product, the branding creation procedures, the advantages of ii branding and we will analyze brand loyalty, branding strategies and their development techniques. We will study the most effective ways of measure brand loyalty and effective customer loyalty programs. To end with, we will present our researches about brand loyalty that we have done on students of Serres and Thessaloniki and our case study on LG Electronics about branding strategies. en
dc.format.extent 84 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ::ΠΙΣΤΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ) el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.8343 el
dc.title Brand Loyalty και στρατηγικές branding: μία εμπειρική έρευνα σε φοιτητές Σερρών και Θεσσαλονίκης και η μελέτη της περίπτωσης της LG Electronics el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Brand loyalty el
dc.subject.keyword Customer loyalty el
dc.subject.keyword Branding el
dc.subject.keyword Marketing el
dc.subject.keyword Επώνυμα προϊόντα el
dc.subject.keyword Μάρκα el
dc.subject.keyword Καταναλωτές el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές