Facebook και Twitter, Πως μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί τα δύο μέσα προς όφελος της

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκίδης, Γαρύφαλλος
dc.contributor.author Γαλοπούλου, Άννα
dc.date.accessioned 2015-05-29T11:38:25Z
dc.date.available 2015-05-29T11:38:25Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1020
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το Internet ή αλλιώς διαδίκτυο στη γλώσσα μας, έχει προστεθεί στη καθημερινότητά μας και τη ζωή μας και έχει καταφέρει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της. Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν στην εκπαίδευση, στην οικονομία, στη πολιτική, στις κοινωνικές καθημερινές επαφές τους αλλά και στην εργασία. Πολλοί σύναψαν σχέσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων και επανασυνδέθηκαν φίλοι που ζούσαν πολύ μακριά και η επαφή ήταν σχεδόν αδύνατη ή ακριβή. Άλλοι σπούδασαν ή για λόγους εργασίας παρακολούθησαν σεμινάρια. Άλλοι πάλι βρήκαν δουλειά ή προώθησαν την δική τους επιχείρηση με σκοπό να προσεγγίσουν νέους πελάτες ακόμα και από πολύ μακριά. Τέλος, πολιτικοί και οικονομολόγοι το χρησιμοποιούν καθημερινά ώστε να έρθουν σε επαφή με τα αντικείμενα της εργασίας τους, όπως είναι οι ψηφοφόροι τους και το χρηματιστήριο αντίστοιχα. Στη παρούσα μελέτη θα αναλυθούν δύο μέρη: το γενικό θεωρητικό μέρος και το ερευνητικό πειραματικό μέρος. Στο πρώτο μέρος θα γνωρίσουμε διάφορους ορισμούς, θα μελετήσουμε συνοπτικά δύο κοινωνικά δίκτυα, το Facebook και το Twitter, θα τα συγκρίνουμε, και τέλος θα δούμε πως βοήθησαν τρεις επιχειρήσεις. Στο δεύτερο πειραματικό μέρος θα αναλύσουμε το πρακτικό σκέλος της εργασίας. Το πειραματικό μέρος αφορά ένα οκταήμερο εκδηλώσεων αποτελούμενο από δύο μουσικά συγκροτήματα, δύο εκθέσεις φωτογραφίας, μια έκθεση ζωγραφικής, μια θεατρική παράσταση και ένα φιλανθρωπικό μπαζάρ (ευαισθητοποίηση του κόσμου για την εθελοντική συγκέντρωση ρουχισμού με σκοπό την μέριμνα ενός ιδρύματος). Τέλος, θα δούμε πόσο με βοήθησε το Facebook και πόσο το Twitter στην πραγματοποίηση αυτού του οκταημέρου. el
dc.description.abstract The Internet has been added in our everyday life and has become an integral part of it. People use it for their education, in economy, in politics, in social life and in their work. Many have founded relationships through social media and friends that were far apart and contact was impossible or expensive have been reunited. Others studied or for work reasons have participated in seminars. Some found work or advertised their own business with the prospect of finding new customers even from far away. Lastly, politicians and economists use it daily so that they can come in touch with their work, their voters and the stock exchange respectively. In this paper two parts will be analyzed: the general theoretical part and the research- experiment one. In the first part we will come to grips with various definitions and we will study concisely two social networks, Facebook and Twitter, we will compare them and finally we will see in what way they helped three businesses. In the second experimental part we will analyze the practical field of this project. The experimental part is about an eight day event comprised of two music bands, two photography exhibitions, one painting exhibition, one theatre performance and a charity event (raise public awareness for the voluntary clothing gathering for the care of an institution). Finally, we will see how much Facebook and Twitter helped me to realize this event. en
dc.format.extent 49 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject TEICM::ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ el
dc.subject.ddc 006.7 el
dc.title Facebook και Twitter, Πως μπορεί μια επιχείρηση να εκμεταλλευτεί τα δύο μέσα προς όφελος της el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Facebook el
dc.subject.keyword Twitter el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα και επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Διαφήμιση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές