dc.contributor.advisor |
Καρακίτσιου, Αθανασία |
|
dc.contributor.author |
Μανακούδα, Ανδρομάχη |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-28T10:57:39Z |
|
dc.date.available |
2015-05-28T10:57:39Z |
|
dc.date.issued |
2013-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1004 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Ο τουρισμός είναι στις μέρες μας ένας πολύ σημαντικός τομέας και προσφέρει πολλές κερδοφόρες προοπτικές για την όμορφη Ελλάδα μας και τους προορισμούς της. Με τις κατάλληλες προϋποθέσεις και την σωστή προώθηση και διαφήμιση του ελληνικού στοιχείου και όλων όσων προσφέρει η χώρα μας ο τουρισμός μπορεί να παρουσιάσει μεγάλη ανάπτυξη και να μας βοηθήσει να διανύσουμε τις δύσκολες μέρες της οικονομικής κρίσης που περνάμε αν λαός.
Στην πτυχιακή αυτή θα δούμε πως μπορούν να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, θα δούμε στοιχεία που υποδεικνύουν τη σημαντικότητα του τουρισμού και θα τα αναπτύξουμε όλα αυτά σε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα μελέτης περίπτωσης για το νησί της Θάσου. |
el |
dc.format.extent |
73 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ::ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -- ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ |
el |
dc.subject.ddc |
338.4791 |
el |
dc.title |
Διαφήμιση και ελληνικός τουρισμός: μελέτη περίπτωσης ο τουρισμός στο νησί της Θάσου |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαφήμιση |
el |
dc.subject.keyword |
Τουρισμός |
el |
dc.subject.keyword |
Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), |
el |
dc.subject.keyword |
Θάσος |
el |