Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις αθλητικές επιχειρήσεις

Apothesis

 

Show simple item record

dc.contributor.advisor Βράνα, Βασιλική
dc.contributor.author Καρδιτσάς, Χρήστος
dc.date.accessioned 2015-05-28T09:17:39Z
dc.date.available 2015-05-28T09:17:39Z
dc.date.issued 2013-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1000
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Στην παρούσα εργασία εξετάζεται το διαδίκτυο ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ. Γίνεται μία προσπάθεια να κατανοηθεί η έννοια του μάρκετινγκ μέσα από μία εκτενή ανάλυση των ορισμών. Στις μέρες μας, το διαδίκτυο γνωρίζει μεγάλη ακμή και αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα διαφήμισης και προώθησης. Έτσι, αναπτύχθηκε ραγδαία και το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το οποίο αποτελεί μια μορφή του άμεσου μάρκετινγκ (το άμεσο μάρκετινγκ αποτελείται από άμεσες συνδέσεις, οι οποίες αποσκοπούν στη δημιουργία άμεσης ανταπόκρισης και στην καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες). Το μάρκετινγκ απευθύνεται σε πολλούς τομείς επιχειρηματικής ανάπτυξης, ένας από τους οποίους είναι και ο αθλητισμός. Το αθλητικό μάρκετινγκ σαν επιστήμη θεωρείται κάτι καινούργιο. Στην πραγματικότητα όμως, κάθε αθλητικός οργανισμός το χρησιμοποιούσε εν αγνοία του για την ανάπτυξη του και την προώθηση των προϊόντων του. Οι πωλήσεις, αποτελούν την ανταλλακτική αξία του αθλητικού προϊόντος (αθλητικό γεγονός), το οποίο σε συνδυασμό με το διαδίκτυο και τις αρχές του μάρκετινγκ, βοηθάει στην ανάπτυξη μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας, την διαδικτυακή πώληση προϊόντων. Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται την οικονομική επίδραση των διαδικτυακών πωλήσεων στο χώρο του ποδοσφαίρου με τη βοήθεια της διεθνούς βιβλιογραφίας. Επίσης σε μια ποιο απομονωμένη μελέτη συγκεκριμένων ομάδων των big five, όπου και εκεί αποδεικνύεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις επιδρούν καταλυτικά στην συνολική οικονομική τους εικόνα. el
dc.format.extent 71 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject.ddc 658.8 el
dc.title Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις αθλητικές επιχειρήσεις el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Διαδικτυακό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Αθλητικές επιχειρήσεις el
dc.subject.keyword Αθλητικό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Πωλήσεις el
dc.subject.keyword Διαδικτυακή πώληση προϊόντων el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές