dc.contributor.advisor |
Βράνα, Βασιλική |
|
dc.contributor.author |
Καρδιτσάς, Χρήστος |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-28T09:17:39Z |
|
dc.date.available |
2015-05-28T09:17:39Z |
|
dc.date.issued |
2013-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/1000 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται το διαδίκτυο ως ένα αναπόσπαστο κομμάτι του μάρκετινγκ. Γίνεται μία προσπάθεια να κατανοηθεί η έννοια του μάρκετινγκ μέσα από μία εκτενή ανάλυση των ορισμών.
Στις μέρες μας, το διαδίκτυο γνωρίζει μεγάλη ακμή και αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα διαφήμισης και προώθησης. Έτσι, αναπτύχθηκε ραγδαία και το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το οποίο αποτελεί μια μορφή του άμεσου μάρκετινγκ (το άμεσο μάρκετινγκ αποτελείται από άμεσες συνδέσεις, οι οποίες αποσκοπούν στη δημιουργία άμεσης ανταπόκρισης και στην καλλιέργεια μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες).
Το μάρκετινγκ απευθύνεται σε πολλούς τομείς επιχειρηματικής ανάπτυξης, ένας από τους οποίους είναι και ο αθλητισμός. Το αθλητικό μάρκετινγκ σαν επιστήμη θεωρείται κάτι καινούργιο. Στην πραγματικότητα όμως, κάθε αθλητικός οργανισμός το χρησιμοποιούσε εν αγνοία του για την ανάπτυξη του και την προώθηση των προϊόντων του.
Οι πωλήσεις, αποτελούν την ανταλλακτική αξία του αθλητικού προϊόντος (αθλητικό γεγονός), το οποίο σε συνδυασμό με το διαδίκτυο και τις αρχές του μάρκετινγκ, βοηθάει στην ανάπτυξη μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας, την διαδικτυακή πώληση προϊόντων. Η παρούσα έρευνα πραγματεύεται την οικονομική επίδραση των διαδικτυακών πωλήσεων στο χώρο του ποδοσφαίρου με τη βοήθεια της διεθνούς βιβλιογραφίας. Επίσης σε μια ποιο απομονωμένη μελέτη συγκεκριμένων ομάδων των big five, όπου και εκεί αποδεικνύεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις επιδρούν καταλυτικά στην συνολική οικονομική τους εικόνα. |
el |
dc.format.extent |
71 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Η χρήση του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις αθλητικές επιχειρήσεις |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Διαδικτυακό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Αθλητικές επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Αθλητικό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Πωλήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδικτυακή πώληση προϊόντων |
el |