Browsing by Advisor "Φραγκίδης, Γαρύφαλλος"

Apothesis

 

Browsing by Advisor "Φραγκίδης, Γαρύφαλλος"

Sort by: Order: Results:

  • Παπαγεωργίου, Αικατερίνη; Χιονίδης, Σταύρος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση των τεχνολογιών της τρισδιάστατης εκτύπωσης και οι εφαρμογές που έχει αυτή σε διάφορους κλάδους καθώς και στους καταναλωτές. Αρχικά, θα γίνει ανάλυση των τεχνικών της ...
  • Γαλοπούλου, Άννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-05)
    Το Internet ή αλλιώς διαδίκτυο στη γλώσσα μας, έχει προστεθεί στη καθημερινότητά μας και τη ζωή μας και έχει καταφέρει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της. Οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν στην εκπαίδευση, στην οικονομία, στη ...
  • Artzanidis, Georgios; Αρτζανίδης, Γεώργιος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019)
    This dissertation was developed as a part of the completion of the postgraduate study program in Hospitality and Tourism in the Department of Business Administration of the Technological Educational Institution of Central ...
  • Sarigiannakis, Vasileios; Σαρηγιαννάκης, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-04)
    Ever since the medieval years, hospitality establishments offered services to fulfill the needs and experiences of their guests and visitors through innovative concierge or personalized services. How important do you think ...
  • Σταύρου, Νικόλαος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-01)
    Πολλές τράπεζες έχουν εδραιώσει την παρουσία τους στο Διαδίκτυο και πολλές άλλες προχωρούν στη σχετική διαδικασία. Με τη χρήση τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων, μια τράπεζα μπορεί να προσεγγίσει πελάτες και να ...
  • Μαυρίδου, Αγλαΐα; Σταματιάδου, Μαρία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2016)
    Οι σύγχρονες επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά οι στρατηγικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να προσαρμόζονται, κάθε φορά, στις νέες ...
  • Μάμαλης, Θεόφιλος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-03)
    Το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο είναι η επικοινωνία και η σύναψη συναλλαγών μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους, με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Σήμερα είναι πολλές οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που στρέφονται στο ...
  • Γολιδόπουλος, Κωνσταντίνος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Όπως είναι ευρέως γνωστό, τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις, υιοθετώντας τις ολοένα εξελισσόμενες μορφές τεχνολογίας έχουν επεκταθεί σε νέες αγορές και σε νέα δεδομένα. Πλέον δε μιλάμε για εγχώρια αγορά αλλά για παγκόσμια. ...
  • Λαζαρίδης, Βασίλειος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2019-05)
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέπει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες να διαφημίζονται αγοράζονται και να πωλούνται μέσω του διαδικτύου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει κερδοφόρες μέσω των πωλήσεων στο διαδίκτυο. Οι μικρές ...
  • Ατματζίδης, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
  • Παππάς, Παναγιώτης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015)
    Το θέμα που εξετάζεται στην παρούσα εργασία είναι η Βελτιστοποίηση στις Μηχανές Αναζήτησης ή Search Engine Optimisation (SEO). Διάσημες μηχανές αναζήτησης είναι η Google και η Yahoo. Γίνεται, δηλαδή, μια προσπάθεια ανάλυσης ...
  • Πετριάδης, Εδουάρδος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013)
    Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα εργασία αναφέρεται στον τζόγο και πιο συγκεκριμένα στην νέα αναπτυσσόμενη μορφή του αυτή του ηλεκτρονικού τζόγου. Αρχικά γίνεται μια ουσιώδης προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης βασικές ...
  • Ντούραλη, Τολγκά (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018)
    Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του μάρκετινγκ, είναι το e-mail marketing. To e-mail marketing, είναι η μεταφορά στο διαδίκτυο παρόμοιο του κλασσικού mail marketing, δηλαδή, η αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων μέσω του ...
  • Εμμανουηλίδης, Δημήτριος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-11)
  • Μπασλής, Γεώργιος; Μπασλής, Χρυσοβαλάντης (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2010-04)
  • Βάλιεβα, Ζαρήνα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-12)
    Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τότε που άρχισε να απασχολεί τις οικονομικές οργανώσεις έως και σήμερα. Ποιο συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στην εταιρεία Μασούτης. Οι ελληνικές ...
  • Καζαντζίδου, Ιωάννα (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2013-05)
    Στην εργασία αυτή ασχολούμαστε με τη μελέτη της Αειφόρου Ανάπτυξης. Το πρώτο μέρος αποτελεί τη θεωρητική προσέγγιση, ενώ το δεύτερο μέρος το πρακτικό στο οποίο μελετάται η Βιώσιμη ανάπτυξη του Ομίλου ΤΙΤΑΝ. Συγκεκριμένα, ...
  • Λύκος, Θρασύβουλος; Τσοτάνογλου, Βασιλεία (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2014-06)
    Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με την τάση των επιχειρήσεων προς της κοινωνικά υπεύθυνες συμπεριφορές , τα είδη ,τα στάδια εφαρμογής ,τα διάφορα πρότυπα, την μέτρηση και την αξιολόγηση τους. Θα αναλύσουμε τους βασικούς ...
  • Τσικέλη, Ελένη (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2015-11)
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη του βαθμού χρήσης και σημαντικότητας των 12 ηθικών αρετών του Αριστοτέλη από τους εργαζομένους των σύγχρονων ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πραγματοποιείται λοιπόν, ...
  • Καπαντζέρης, Παναγιώτης; Φραγγίδης, Ηλίας (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2018-05)
    Στην πτυχιακή μας εργασία θα ξεκινήσουμε με μια εισαγωγή γενικά για την φιλανθρωπία και την ιστορία της. Στη συνέχεια, στο πρώτο κεφάλαιο θα γίνει η επισκόπηση της βιβλιογραφίας στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, στην εταιρική ...