Πλοήγηση ανά Θέμα "ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Απόθεσις

 

Πλοήγηση ανά Θέμα "ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ταξινόμηση κατά: Σειρά: Αποτελέσματα:

  • Ντόλκος, Κωνσταντίνος; Προδρομίδης, Πρόδρομος (Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας, 2007)
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ στον κλάδο των υπηρεσιών. Παρατίθενται οι βασικές έννοιες, τα χαρακτηριστικά και οι ιδιότητες των υπηρεσιών, καθορίζεται και εξηγείται ...