Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αλλαγή που επέφερε η επιστήμη της πληροφορικής και της παιδαγωγικής στην ζωή των ατόμων με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (ΔΑΔ) και κατ’ επέκταση στην ζωή των ΑΜΕΑ. Συγκεκριμένα, θα αναλύσουμε την εξέλιξη της επιστήμης της πληροφορικής και θα δούμε με ποιο τρόπο η χρήση των πολυμέσων βελτίωσαν την ζωή των ατόμων με ΔΑΔ. Θα καταγράψουμε τις θέσεις της παιδαγωγικής σε σχέση με την ειδική αγωγή, στο παρελθόν και στο παρόν. Επίσης, θα γίνει μια αναφορά στο θεωρητικό υπόβαθρο των ατόμων με ΔΑΔ και θα ενημερωθούμε για το σύνδρομο ASPERGER καθότι υπάρχει τόση άγνοια επί του θέματος όσο και παραπληροφόρηση. Θα εξετάσουμε την χρησιμότητα των πολυμέσων στην καθημερινότητα αυτών των ατόμων. Απαριθμούμε ήδη υπάρχουσες εφαρμογές για την εκπαίδευση των ΑΜΕΑ, με σκοπό να συνειδητοποιήσουμε τον βασικό ρόλο της συνεργασίας των δύο επιστημών, πληροφορικής και παιδαγωγικής, στην ζωή των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Τέλος, δημιουργείται μια εφαρμογή, με την χρήση ενός προγράμματος δημιουργίας εφαρμογών animation, το Matchware Mediator 9, για την εκπαίδευση ατόμων με ASPERGER η οποία εφαρμόζεται σε παιδιά δημοτικού, με σκοπό την εξαγωγή των συμπερασμάτων και την βελτίωση της.
This thesis deals with the change brought about by the computer science and pedagogy in the lives of people with Pervasive Developmental Disorders ( PDD) and by extension the lives of people with disabilities . Specifically, we analyze the evolution of computer science and we will see how the use of multimedia improved the lives of people with PDD . Will record the positions of pedagogy in relation to special education in the past and present. It will also be a reference to the theoretical background of people with PDD and informed about the syndrome ASPERGER because there is so much ignorance on the subject and misinformation . We will examine the usefulness of multimedia in daily lives of these people. Enumerate existing applications for the education of people with disabilities , in order to realize the key role of cooperation between the two sciences, information technology and pedagogy in the lives of people with disabilities. Finally, an application created to educate people ASPERGER which applies to primary school children , with the aim of drawing conclusions and improving .