dc.contributor.advisor |
Χουβαρδάς, Βασίλειος |
|
dc.contributor.author |
Νούση, Σοφία |
|
dc.date.accessioned |
2015-04-30T09:06:00Z |
|
dc.date.available |
2015-04-30T09:06:00Z |
|
dc.date.issued |
2013-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/802 |
|
dc.description.abstract |
Στο παρόν σύγγραμμα γίνεται παρουσίαση της διαδικασίας που ακολουθήθηκε για την «κατασκευή ιστοχώρου για την υποστήριξη της διαδικτυακής παρουσίας σχολείου».
Χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου Joomla 1.5 το οποίο αποτελεί εφαρμογή ανοικτού κώδικά και είναι δωρεάν, όπως και όλες οι επεκτάσεις που χρησιμοποιήθηκαν. Χρησιμοποιώντας το Joomla πετυχαίνουμε την εύκολη πρόσθεση και διαχείριση περιεχομένου από τους κεντρικούς διαχειριστές της ιστοσελίδας αλλά και από τους χρήστες μειωμένων δικαιωμάτων.
Στο παρόν σύγγραμμα γίνεται παρουσίαση των δυνατοτήτων της ιστοσελίδας, του τρόπου υλοποίησης αλλά και της διαχείρισής της. Επιπλέον η περιγραφή της ιστοσελίδας ολοκληρώνετε με την παρουσίαση ακόμα και των αποτυχημένων προσπαθειών , των ιδεών που δεν απέδωσαν καθώς και τους λόγους αποτυχίας τους. |
el |
dc.format.extent |
135 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ::ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ -- ΣΧΕΔΙΑΣΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ |
el |
dc.subject |
JOOMLA! (ΑΡΧΕΙΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ) |
el |
dc.subject.ddc |
005.2762 |
el |
dc.title |
Κατασκευή ενός ιστοχώρου για την υποστήριξη της διαδικτυακής παρουσίας σχολείου |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Joomla |
el |
dc.subject.keyword |
Κατασκευή ιστοσελίδας |
el |
dc.subject.keyword |
Υποστήριξη διαδικτυακής παρουσίας σχολείου |
el |