Περίληψη:
Στο πρώτο κεφάλαιο θα μιλήσουμε για την έννοια του streaming, τι είναι real-time καθώς και που εφαρμόζεται. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζουμε την ευελιξία του OSI μοντέλου του δικτύου επικοινωνιών ώστε ένα ανεπτυγμένο σύστημα που μεταδίδει κείμενο και αρχεία δεδομένων να μεταφέρει real-time πολυμέσα. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στις γλώσσες προγραμματισμού μιας ιστοσελίδας όπου μέσω αυτής θα μεταδίδεται το streaming περιεχόμενο. Στο τέταρτο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τις μορφές των βίντεο και τα χαρακτηριστικά των ψηφιακών μορφών βίντεο. Στο πέμπτο κεφάλαιο συνεχίζουμε με τις μορφές κωδικοποίησης βίντεο καθώς και ποιες είναι οι βέλτιστες. Ποιος κωδικοποιητής δίνει την καλύτερη ποιότητα σε σχέση με τον ρυθμό μετάδοσης. Το έκτο και το έβδομο κεφάλαιο είναι τα ποιο ενδιαφέροντα αφού μας εισάγει στα streaming media και στους τρόπους που μπορείς να κάνεις streaming, όπως και στην επιλογή της βέλτιστης μορφής βίντεο για την ιστοσελίδα που θα φιλοξενεί το stream μας. Εξηγεί την διαφορά ανάμεσα στον streaming server και τον web server, όπως επίσης εξηγεί και τις διαφορές στις μορφές μετάδοσης. Ξεχωρίζουμε το multicasting από το unicasting σε webcasting μεταδώσεις. Το όγδοο κεφάλαιο αναφέρεται στους players όπως και στην επιλογή του σωστού player ανάλογα με την κωδικοποίηση της μορφής του βίντεο. Κλείνουμε με το θεωρητικό μέρος μιλώντας για τους τρόπους προστασίας του περιεχομένου μας από κλοπές ή παραποιήσεις, καθώς και την διαχείριση των ψηφιακών δικαιωμάτων. Το τελευταίο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στην διαδικασία της δημιουργίας μιας ιστοσελίδας με Video On Demand παροχές. Επίσης μαθαίνουμε τον τρόπο δημιουργίας ενός live-event και προβολής του μέσα από το site.