Περίληψη:
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στις Εργασιακές Σχέσεις μικρών επιχειρήσεων και πιο συγκεκριμένα στην σύνδεση που υπάρχει μεταξύ ψυχολογίας και αποδοτικότητας του εργαζομένου. Όταν εκδηλώνονται αρνητικά συναισθήματα στον εργασιακό χώρο, τότε αυτό έχει αρνητική επιρροή στην απόδοση του εργαζομένου και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία της επιχείρησης.
Στην παρούσα εργασία αναφέρονται κάποια ιστορικά δεδομένα περί εργασιακών σχέσεων, γίνεται ανάλυση των όρων που φέρει ο τίτλος όπως είναι η ψυχολογία του εργαζομένου και παρουσιάζονται θεωρίες επιστημόνων που έχουν ασχοληθεί με τις εργασιακές σχέσεις. Στη συνέχεια αναλύονται οι λόγοι που μπορούν να επηρεάσουν την ψυχολογία του εργαζομένου και προτείνονται λόγοι αντιμετώπισης.
Τέλος, δίνεται έμφαση στον ψυχολογικό παράγοντα, στην αλληλένδετη σχέση που υπάρχει με την απόδοση του εργαζομένου και γίνεται παρουσίαση συμπερασμάτων και των ευρημάτων που αποκτήθηκαν μέσω έρευνας ερωτηματολογίου.