Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Ιωαννίδου, Ευαγγελία
dc.contributor.author Γραμματικού, Γεώργιος
dc.date.accessioned 2015-03-31T06:55:49Z
dc.date.available 2015-03-31T06:55:49Z
dc.date.issued 2013-12
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/566
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Η τουριστική βιομηχανία αποτελεί, αν όχι τον σημαντικότερο κλάδο της ελληνικής οικονομίας, σίγουρα όμως έναν από τους σημαντικότερους κλάδους αυτής. Με την πάροδο του χρόνου διαπιστώνεται πως ο τουρισμός ολοένα και απόκτα μεγαλύτερη σημασία από αυτήν των προηγούμενων χρόνων. Αν και η οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, που ταλανίζει τόσο τη χώρα μας όσο και την Ευρώπη γενικότερα, πιθανολογούνταν πως θα καταστεί ανασταλτικός παράγοντας αφενός για την επιβίωση του τουρισμού και αφετέρου για την ανάπτυξη του, ωστόσο δεν παρατηρήθηκε κάτι τέτοιο. Αντιθέτως, η δύναμη του Διαδικτύου και γενικότερα η τεχνολογική εξέλιξη έδωσε άλλη διάσταση στο εμπόριο του τουριστικού προϊόντος, καθώς το πρώτο αποτελεί, ειδικά τα τελευταία χρόνια, ένα κανάλι ταχύτατης, ευέλικτης και άμεσης επικοινωνίας. Στην παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε τόσο με τον τουρισμό σαν παγκόσμια έννοια όσο και με την επίδραση του Διαδικτύου στην εξέλιξη αυτού, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τις διακρίσεις του τουρισμού και την κοινωνική και πολιτιστική σημασία αυτού. Επίσης, θα γνωρίσουμε τον Παγκόσμιο Τουρισμό, τους λόγους ανάπτυξής του, τη θετική και την αρνητική συμβολή του στην οικονομική ανάπτυξη και τις νέες τάσεις αυτού τον 21ο αιώνα. Απώτερος στόχος της εργασίας αυτής είναι να γνωστοποιηθεί και να καταστεί σαφές το γεγονός ότι το Διαδίκτυο έχει συμβάλλει σημαντικά στην εξέλιξη του τουρισμού και έχει ανοίξει νέους δρόμους για την προώθηση του. Έτσι λοιπόν στο δεύτερο κεφάλαιο θα ασχοληθούμε απολειστικά με τον λεγόμενο ΄΄ηλεκτρονικό τουρισμό,e-tourism΄΄ που σαν έννοια προέκυψε από την τεχνολογική εξέλιξη, τη διάδοση του, τα θετικά και τα αρνητικά που επιφέρει. Στο τρίτο κεφάλαιο θα γίνει λόγος για τις εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο στο ελληνικό φάσμα όσο και στο παγκόσμιο. Επιπλέον, θα μιλήσουμε για τις προοπτικές αυτού. Προχωρώντας στο τέταρτο κεφάλαιο και εν αφορμή της τεχνολογικής εξέλιξης και της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, θα δημιουργήσουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Το επιχειρηματικό σχέδιο αυτό έχει βάση τη δημιουργία μιας επιχείρησης εδραιωμένης στο Διαδίκτυο και αποτελεί ίσως μία ξεχωριστή, καινοτόμα και επίκαιρη λύση για τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο θα καταγράψουμε και θα αναλύσουμε τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την παρούσα εργασία. el
dc.format.extent 64 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ el
dc.subject.ddc 338.4791 el
dc.title Η επίδραση του διαδικτύου στον τομέα του τουρισμού el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό εμπόριο el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο el
dc.subject.keyword Τουρισμός el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές