H χρήση του Νευρομάρκετινγκ ως μέσο μελέτης καταναλωτικής συμπεριφοράς

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Γεωργιάδου, Ευαγγελία
dc.date.accessioned 2015-03-31T06:15:13Z
dc.date.available 2015-03-31T06:15:13Z
dc.date.issued 2014-05
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/558
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Οι πρακτικές του μάρκετινγκ έχουν αρχίσει να βλέπουν τους καταναλωτές ως συναισθηματικούς λήπτες και λιγότερο ως ορθολογικούς φορείς λήψης αποφάσεων. Αυτή η συνειδητοποίηση αυξάνεται λόγω αποτελεσμάτων σε μελέτες συμπεριφοράς των καταναλωτών, αλλά και λόγω μελετών της νευροεπιστήμης που δείχνουν ότι οι περισσότερες από τις αποφάσεις που κάνουμε βασίζονται κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα και δεν είναι λογική επεξεργασία των πληροφοριών. Το Νευρομάρκετινγκ είναι ένα νέο πεδίο έρευνας μάρκετινγκ που μελετά τη γνωστική και συναισθηματική απόκριση των καταναλωτών σε ερεθίσματα μάρκετινγκ. Η παρούσα εργασία εξετάζει το θεωρητικό υπόβαθρο, στο οποίο θεμελιώνεται η συνεργασία της νευροεπιστήμης και του μάρκετινγκ, καθώς και τις προοπτικές που δημιουργούνται από την εφαρμογή του. Πιο αναλυτικά θα μελετήσουμε την λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου, την ιστορική αναδρομή του νευρομάρκετινγκ, οφέλη και ηθικά διλήμματα που προκύπτουν καθώς και το νομικό πλαίσιο που διέπει αυτήν την επιστήμη. Τέλος θα δούμε παραδείγματα τέτοιων ερευνών και εταιρίες που έχουν συσταθεί σε Ελλάδα και εξωτερικό. el
dc.format.extent 72 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΝΕΥΡΟΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ el
dc.subject.ddc 658.80019 el
dc.title H χρήση του Νευρομάρκετινγκ ως μέσο μελέτης καταναλωτικής συμπεριφοράς el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Προτιμήσεις καταναλωτών el
dc.subject.keyword Νευροψυχολογία el
dc.subject.keyword Συμπεριφορά καταναλωτή el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές