O κόσμος έχει αλλάξει με την χρήση του διαδικτύου, με τον ίδιο τρόπο έχει αλλάξει και η μορφή του εμπορίου, αλλά και ο τρόπος των οικονομικών συναλλαγών. Ο σκοπός τις διπλωματικής είναι να εξερευνήσει γιατί το bitcoin δεν είναι διαδεδομένο στην Ελληνική αγορά σε εποχές οικονομικής κρίσης. Δύο ερωτηματολόγια έχουν δημιουργηθεί για να καταγράψουν την γνώμη των καταναλωτών αλλά και των επιχειρήσεων για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και ιδιαίτερα για το bitcoin. Υπάρχει μια ομάδα ενεργών χρηστών του bitcoin που χρησιμοποιούν το bitcoin για συναλλαγές αλλά και για επενδύσεις, ενώ η πλειοψηφία των ερωτηθέντων δεν είναι αρκετά καλά ενημερωμένη για την χρήση του bitcoin. Όσον αφορά τις εταιρείες υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που χρησιμοποιεί το bitcoin ως μέσο συναλλαγών. Ωστόσο και σε αυτή την κατηγορία υπάρχει μια τεράστια έλλειψη πληροφόρησης
The world has changed with the use of the Internet in this way change the form of trade, but also the form of economic transactions. The purpose of the thesis is to discover why the bitcoin is not prevalent in Greek market in times of economic crisis. Two questionnaires were created for recording consumers’ and companies’ opinions towards electronic transactions and more specifically the bitcoin. There is a small group of active users of bitcoin that use bitcoin for transactions and investments while the majority of responders are not well informed about its use. Regarding companies there is a small percentage that uses bitcoin as a payment method. However lack of information was also recorded.