dc.contributor.advisor |
Μαντζάρης, Ιωάννης |
|
dc.contributor.author |
Συνόδη, Ειρήνη |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-11T10:39:15Z |
|
dc.date.available |
2015-03-11T10:39:15Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/419 |
|
dc.description |
Jel Classifications: M30 ,M31,M39 |
el |
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η έννοια του marketing τα τελευταία χρόνια αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι σε εθνικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο. Ο ρόλος του είναι σημαντικός ακόμα και στην καθημερινότητά μας, αφού όλοι είμαστε καταναλωτές και επηρεαζόμαστε στις αγορές μας και μέσω του mar-keting (διαφήμιση, περιβάλλον καταστήματος κ.α. ) από το τι μάρκα περιποίησης μαλλιών θα χρησιμοποιήσουμε ,μέχρι και την μάρκα αυτοκινήτου που θα επιλέξουμε. Το marketing είναι μια επιστήμη η οποία ακολουθεί τις εξελίξεις της αγοράς και της τεχνολογίας οι οποίες είναι ραγδαίες τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό οφείλεται η αυξημένη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών αλλά και η ανάπτυξη του internet. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί νέα εργαλεία marketing που εξυπηρετούν το webmarketing.Όμως είναι εμφανές ότι και μια νέα κατάσταση έχει δημιουργηθεί στο χώρο του εμπορίου .Μια νέα μορφή έχει παρουσιαστεί και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς το ηλεκτρονικό εμπόριο(e-commerce).Τα επιχειρηματικά μοντέλα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αρκετά όμως αυτό που είναι περισσότερο γνωστό είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα( e-shop) |
el |
dc.description.abstract |
The concept of marketing in recent years are becoming increasingly important in the business world at national and global level. His role is important even in our daily lives, because we are all consumers and thus to our markets and through marketing (advertising, store environment, etc.) from what hair care brand you use, up to the car brand you choose. The marketing is a science which follows the market trends and technology that are changing rapidly in recent years. This is due to the increased use of computers and the develop-ment of the internet. As a result, have created new marketing tools that serve the web marketing. But it is evident that a new situation has been created in the area of trade. The business models of electronic commerce is enough but what is more commonly known is the online store (e-shop) |
en |
dc.format.extent |
125 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8 |
el |
dc.title |
Marketing, web marketing & e-shop |
en |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Web-marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
E-shop |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό Κατάστημα |
el |