Internet Of Things: εφαρμογές στην ελληνική εκπαίδευση

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Τσουρέλα, Μαρία
dc.contributor.author Αντωνιάδης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned 2019-07-03T07:54:28Z
dc.date.available 2019-07-03T07:54:28Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4025
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Σήμερα, η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας είναι εμφανείς τόσο στη βιομηχανία και το εμπόριο, όσο και στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου. Οι καινοτόμες αυτές εφαρμογές είναι αποτέλεσμα της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, με άλλα λόγια του Internet Of Things (IOT). Αδιάφορη της τεχνολογικής αυτής εξέλιξης δεν μπορεί να παραμείνει η εκπαίδευση. Ήδη σε χώρες του εξωτερικού εφαρμόζονται καινοτόμα προγράμματα βασισμένα σε εφαρμογές IOT. Είναι εύλογο, λοιπόν, η ελληνική εκπαίδευση να μπορέσει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις αυτές με σκοπό τη βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και των παροχών του. Στην εργασία αυτή εξετάζονται και παρουσιάζονται ήδη υπάρχουσες εμπορικές και υπό έρευνα εφαρμογές IOT στην εκπαίδευση. Επιπλέον, μελετάται το παρόν ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ως προς τον εκσυγχρονισμό του και το υπάρχον τεχνολογικό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, η παρούσα διπλωματική εργασία εξάγει σημαντικά συμπεράσματα ως προς την ετοιμότητα του ανθρώπινου δυναμικού να δεχθεί ριζικές αλλαγές στον κλασσικό τρόπο διδασκαλίας και ασφάλειας των μαθητών. Τέλος, προτείνεται ένα σύνολο εφαρμογών, οι οποίες είναι ικανές να εφαρμοστούν άμεσα στην ελληνική εκπαίδευση. el
dc.description.abstract Nowadays, technology is evolving rapidly. Innovative applications of technology are evident both in industry and commerce, as well as in everyday life. These innovative applications are the result of the 4th Industrial Revolution, in other words, the Internet of Things (IOT). Education cannotbe unconcerned to this technological development. Meanwhile,innovative IOT-based programs are being implemented in overseas countries. Therefore, it is reasonable thatGreek education will be able to follow these technological developments in order to improve the Greek education system and its infrastructures. This paper examines and presents already existing commercial and research IOT applications in education. Moreover, the current Greek educational system is being studied in terms of its modernization and the existing technological environment. In addition, this dissertation draws significant conclusions on the readiness of human resources to undertake radical changes in the classical way of teaching and student’s safety. Finally, a set of applications are proposed, which can be applied directly to Greek education. en
dc.format.extent 111 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ el
dc.subject ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 379 el
dc.title Internet Of Things: εφαρμογές στην ελληνική εκπαίδευση el
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master ΠΜΣ Στη Δημόσια Διοίκηση (MPA) και στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκκλησιαστικών Μονάδων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Internet of Things (IoT) el
dc.subject.keyword Innovative technology el
dc.subject.keyword IoT functionalities el
dc.subject.keyword Διαδίκτυο των Πραγμάτων (ΔτΠ) el
dc.subject.keyword Καινοτόμος τεχνολογία el
dc.subject.keyword Λειτουργίες του ΔτΠ el
dc.subject.keyword Ελληνική εκπαίδευση el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές