Σήμερα, η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Οι καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας είναι εμφανείς τόσο στη βιομηχανία και το εμπόριο, όσο και στην καθημερινή ζωή του ανθρώπου. Οι καινοτόμες αυτές εφαρμογές είναι αποτέλεσμα της 4ης βιομηχανικής επανάστασης, με άλλα λόγια του Internet Of Things (IOT). Αδιάφορη της τεχνολογικής αυτής εξέλιξης δεν μπορεί να παραμείνει η εκπαίδευση. Ήδη σε χώρες του εξωτερικού εφαρμόζονται καινοτόμα προγράμματα βασισμένα σε εφαρμογές IOT. Είναι εύλογο, λοιπόν, η ελληνική εκπαίδευση να μπορέσει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις αυτές με σκοπό τη βελτίωση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος και των παροχών του. Στην εργασία αυτή εξετάζονται και παρουσιάζονται ήδη υπάρχουσες εμπορικές και υπό έρευνα εφαρμογές IOT στην εκπαίδευση. Επιπλέον, μελετάται το παρόν ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ως προς τον εκσυγχρονισμό του και το υπάρχον τεχνολογικό περιβάλλον. Επιπρόσθετα, η παρούσα διπλωματική εργασία εξάγει σημαντικά συμπεράσματα ως προς την ετοιμότητα του ανθρώπινου δυναμικού να δεχθεί ριζικές αλλαγές στον κλασσικό τρόπο διδασκαλίας και ασφάλειας των μαθητών. Τέλος, προτείνεται ένα σύνολο εφαρμογών, οι οποίες είναι ικανές να εφαρμοστούν άμεσα στην ελληνική εκπαίδευση.
Nowadays, technology is evolving rapidly. Innovative applications of technology are evident both in industry and commerce, as well as in everyday life. These innovative applications are the result of the 4th Industrial Revolution, in other words, the Internet of Things (IOT). Education cannotbe unconcerned to this technological development. Meanwhile,innovative IOT-based programs are being implemented in overseas countries. Therefore, it is reasonable thatGreek education will be able to follow these technological developments in order to improve the Greek education system and its infrastructures. This paper examines and presents already existing commercial and research IOT applications in education. Moreover, the current Greek educational system is being studied in terms of its modernization and the existing technological environment. In addition, this dissertation draws significant conclusions on the readiness of human resources to undertake radical changes in the classical way of teaching and student’s safety. Finally, a set of applications are proposed, which can be applied directly to Greek education.