Η τρέχουσα οικονομική κρίση έχει πλήξει ιδιαίτερα τη χώρα μας και επηρεάζει άμεσα ή έμμεσα το σημαντικότερο κομμάτι της κοινωνίας, τους νέους. Σκοπός της συγγραφής της παρούσας πτυχιακής, είναι να καταγραφεί η καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κεντρικής Μακεδονίας, σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο μοιράστηκε σε 116 φοιτητές. Εκτός από τα δημογραφικά στοιχεία των φοιτητών, συγκεντρώθηκαν πληροφορίες αναφορικά με τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική τους συμπεριφορά. Το κύριο συμπέρασμα που προέκυψε από την επεξεργασία των δεδομένων είναι ότι η τρέχουσα οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά τις καταναλωτικές συνήθειες των φοιτητών.
The current economic crisis has particularly hit our country and directly or indirectly affects the most important part of society, the young. The aim of writing this dissertation is to record the consumer behavior of the students of the Business Administration Department of the Technological Educational Institute of Central Macedonia in a period of economic crisis. More specifically, we created a questionnaire that was shared among 116 students. In addition to student demographics, information on the impact of the economic crisis on consumer behavior was gathered. The main conclusion that emerges from the data processing is that the current economic crisis has significantly affected students' consumption habits.