dc.contributor.advisor |
Γιοβάνης, Νικόλαος |
|
dc.contributor.author |
Τσαπκίνη, Παναγιώτα |
|
dc.date.accessioned |
2019-07-02T08:26:16Z |
|
dc.date.available |
2019-07-02T08:26:16Z |
|
dc.date.issued |
2019-05 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/4007 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η ικανοποίηση του πολίτη σε συνάρτηση με τις ποιοτικές υπηρεσίες αποτελούν τους βασικότερους στόχους των δημοσίων οργανισμών και κυρίως του Δήμου Ηράκλειας καθώς θεωρούνται τα συστατικά που συμβάλλουν στην επιτυχία τους. Η μέτρηση της ικανοποίησης του πολίτη, αποτελεί την πραγματική εικόνα του Δήμου Ηράκλειας όσον αφορά τη δομή και την οργάνωσή του, προσφέρει την αντικειμενική πληροφόρηση για τις υπηρεσίες που παρέχει ο οργανισμός καθώς συντελεί στον προσδιορισμό των επιτυχημένων ή μη πολιτικών που αυτός ακολουθεί. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να καταγράψει τον βαθμό ικανοποίησης των πολιτών που παρέχονται οι υπηρεσίες του τμήματος της αστικής και δημοτικής κατάστασης του Δήμου Ηράκλειας. Η καταγραφή του βαθμού ικανοποίησης αλλά και τα σημεία ευαρέσκειας και δυσαρέσκειας μπορούν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο τα χέρια του Δημάρχου και των διοικούντων για ενέργειες περαιτέρω βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες του Δήμου Ηράκλειας. Επιπλέον, πραγματοποιείται μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, για την ικανοποίηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του τμήματος της αστικής και δημοτικής κατάστασης του Δήμου Ηράκλειας και παρουσιάζεται η μεθοδολογία στην οποία στηρίχθηκε η έρευνα και τα αποτελέσματά της. Στο τέλος της εργασίας παρατίθενται τα βασικά μας συμπεράσματα. |
el |
dc.description.abstract |
Citizens' satisfaction with quality services is the primary objective of public organizations as they are considered to be the ingredients that contribute to their success. Measuring the satisfaction of the citizen is the real image of an organization with regard to its structure and organization, it provides objective information about the services provided by the organization as it helps to identify the successful or non-successful policies it follows. The purpose of this work is to record the degree of satisfaction of the citizens provided by the services of the urban and municipal department of the Municipality of Iraclia. Recording of the degree of satisfaction, but also the signs of complacency and dissatisfaction can be a useful tool for the managers of the hands to further improve the services provided to the citizens of the Municipality of Iraklia. In addition, a questionnaire survey is carried out to satisfy citizens from the services of the urban and demographic department of the Municipality of Iraclia, and presents the methodology on which the research was based and its results. At the end of the paper, we set out our main conclusions. |
en |
dc.format.extent |
46 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ |
el |
dc.subject.ddc |
352.005 |
el |
dc.title |
Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών από την παρεχόμενη ποιότητα των υπηρεσιών της αστικής και δημοτικής κατάστασης του Δήμου Ηράκλειας |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Παρεχόμενη ποιότητα |
el |
dc.subject.keyword |
Ικανοποίηση πολιτών |
el |
dc.subject.keyword |
Δήμος Ηράκλειας Σερρών |
el |