Η εργασία αυτή μελετά και αναλύει περιληπτικά το φαινόμενο του τουρισμού, τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους μεγάλους ομίλους στον τουριστικό τομέα. Σημαντικό στοιχείο, όπως και σε κάθε άλλη επιχειρηματική δράση οποιουδήποτε κλάδου της Οικονομίας, είναι η οργάνωση και η διοίκηση αυτών των επιχειρήσεων. Στη εργασία αυτή βλέπουμε πώς η ανάπτυξη της διοίκησης και η οργάνωση των επιχειρήσεων στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι απαραίτητη και οπωσδήποτε οι μεγάλες εταιρίες του κλάδου, οι όμιλοι, εφαρμόζουν σε βάθος την οργάνωση και διοίκηση. Στόχος της εργασίας είναι να μελετήσει την οργάνωση ενός μεγάλου ομίλου του ξενοδοχειακού τομέα, του ομίλου «GRECOTEL» και να καταλήξει στα σχετικά συμπεράσματα.
This paper studies and analyzes in summary the phenomenon of tourism, tourism companies and large groups in the tourism sector. An important element, as with any other business action of any Economy sectors, is the organization and management of these businesses. In this paper we see how the development and management of business organization in the hotel industry is essential and how all the big companies in the sector, the groups, apply the organization and administration in depth. The aim of this paper is to study the organization of a large hotel group, the "GRECOTEL" group, and to reach the relevant conclusions.