Η εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης, της εργασιακής ικανοποίησης και της ποιότητας υπηρεσιών σε μια επιχείρηση. Πιο συγκεκριμένα ο στόχος της εργασίας ήταν να μελετηθεί ο ρόλος της εργασιακής ικανοποίησης, ως ενδιάμεση μεταβλητή μεταξύ της εκπαίδευσης εργαζομένου και της ποιότητας υπηρεσιών. Για την εκπόνηση της έρευνας αυτής, χρησιμοποιήθηκαν διαφορά άρθρα και διπλωματικές εργασίες ως βάση για τις παραπάνω έννοιες. Για τη συλλογή στοιχείων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο προσαρμόστηκε για την παρούσα έρευνα. Τα ερευνητικά δεδομένα συλλέχθηκαν από δύο εταιρείες. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η εκπαίδευση η εργασιακή ικανοποίηση και η ποιότητα υπηρεσιών έχουν θετική σχέση μεταξύ τους.
The work aims at exploring the relationship between education, job satisfaction and service quality in a business. More specifically, the aim of the work was to study the role of job satisfaction as an intermediate variable between employee training and service quality. In order to prepare this research, different articles and diplomatic papers were used as a basis for the above concepts. A questionnaire was used for the data collection and adapted for the present investigation. The research data was collected by two companies. The results show that education, job satisfaction and quality of service have a positive relationship with each other.