dc.contributor.advisor |
Φραγκίδης, Γαρύφαλλος |
|
dc.contributor.author |
Ιμβριώτης, Μόδεστος |
|
dc.date.accessioned |
2018-12-05T09:12:35Z |
|
dc.date.available |
2018-12-05T09:12:35Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3780 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό για την προώθηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της φήμης και πελατείας των επιχειρήσεων. Η ευρεία ανάπτυξη της τεχνολογίας οδήγησε σταδιακά στην ανάπτυξη ενός νέου τομέα του μάρκετινγκ, που έγινε γνωστός ως “ψηφιακό μάρκετινγκ”. Οι στρατηγικές που ακολουθούνται από το ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σκοπό την προώθηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων με οτιδήποτε ψηφιακό μέσο και κυρίως μέσω του διαδικτύου. Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ προσφέρει πολλά οφέλη σε επιχειρήσεις και τους πελάτες τους, παρουσιάζει όμως και ορισμένες δυσχέρειες κατά την εφαρμογή του. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι και εργαλεία, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετικό κόστος. Ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των μεθόδων μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης, την ενίσχυση της φήμης της στην αγορά και την ισχυροποίηση της θέσης της. Σύμφωνα με τη μελέτη περίπτωσης που παρουσιάζεται στην παρούσα εργασία αναφορικά με την εταιρεία Ποτοκίνηση, η επιλογή του κατάλληλου στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα σημαντικό εργαλείο, μέσω του οποίου η εταιρεία μπορεί να πετύχει σταδιακά τους στόχους της, όπως είναι η αύξηση του πελατολογίου της και η αύξηση των εσόδων της. |
el |
dc.format.extent |
41 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Ψηφιακό marketing |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ψηφιακό μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Εταιρεία Ποτοκίνηση |
el |
dc.subject.keyword |
Digital marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Social media marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ |
el |