Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Φραγκίδης, Γαρύφαλλος
dc.contributor.author Ιμβριώτης, Μόδεστος
dc.date.accessioned 2018-12-05T09:12:35Z
dc.date.available 2018-12-05T09:12:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3780
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Το μάρκετινγκ είναι σημαντικό για την προώθηση των πωλήσεων και την ενίσχυση της φήμης και πελατείας των επιχειρήσεων. Η ευρεία ανάπτυξη της τεχνολογίας οδήγησε σταδιακά στην ανάπτυξη ενός νέου τομέα του μάρκετινγκ, που έγινε γνωστός ως “ψηφιακό μάρκετινγκ”. Οι στρατηγικές που ακολουθούνται από το ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν σκοπό την προώθηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων με οτιδήποτε ψηφιακό μέσο και κυρίως μέσω του διαδικτύου. Η χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ προσφέρει πολλά οφέλη σε επιχειρήσεις και τους πελάτες τους, παρουσιάζει όμως και ορισμένες δυσχέρειες κατά την εφαρμογή του. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι και εργαλεία, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν με διαφορετικούς τρόπους και με διαφορετικό κόστος. Ο κατάλληλος συνδυασμός αυτών των μεθόδων μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης, την ενίσχυση της φήμης της στην αγορά και την ισχυροποίηση της θέσης της. Σύμφωνα με τη μελέτη περίπτωσης που παρουσιάζεται στην παρούσα εργασία αναφορικά με την εταιρεία Ποτοκίνηση, η επιλογή του κατάλληλου στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ αποτελεί αναμφισβήτητα σημαντικό εργαλείο, μέσω του οποίου η εταιρεία μπορεί να πετύχει σταδιακά τους στόχους της, όπως είναι η αύξηση του πελατολογίου της και η αύξηση των εσόδων της. el
dc.format.extent 41 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Ψηφιακό marketing el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Ψηφιακό μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Εταιρεία Ποτοκίνηση el
dc.subject.keyword Digital marketing el
dc.subject.keyword Social media marketing el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές