dc.contributor.advisor |
Τσουρέλα, Μαρία |
|
dc.contributor.author |
Σικαλίδου, Ευθαλία |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-07T08:35:55Z |
|
dc.date.available |
2018-06-07T08:35:55Z |
|
dc.date.issued |
2018-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3574 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με απώτερο σκοπό την προσέγγιση του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και όλων των θεματικών πεδίων που περικλείει ή σχετίζεται. Αρχικά, η προσπάθεια αυτή ξεκινά με την ιστορική αναδρομή του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και τον τρόπο με τον οποίο σχετίζεται με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, γίνεται ανάλυση του ορισμού του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφοντας αναλυτικά τις διάφορες μορφές του και αναφέροντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του τόσο ως προς τον καταναλωτή όσο και ως προς την εταιρία. Ακόμη, περιγράφονται διεξοδικά οι κατηγορίες του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η πυραμίδα του ηλεκτρονικού εμπορίου και ο κύκλος που αυτό ακολουθεί. Επιπρόσθετα, αναλύεται το περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, δηλαδή τα μέρη από τα οποία αποτελείται, ξεκινώντας από το ηλεκτρονικό κατάστημα και φτάνοντας στον ηλεκτρονικό πελάτη - καταναλωτή. Επίσης, καταγράφονται τα θέματα ασφαλείας και το νομικό πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου ενώ παράλληλα μελετώνται οι διάφοροι τρόποι πληρωμής που έχει στη διάθεσή του κανείς για την πραγματοποίηση μιας εμπορικής συναλλαγής μέσω διαδικτύου. Στο τέλος, παρατίθεται η στατιστική έρευνα, την οποία διεξήγαγα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα αποτελέσματα της οποίας καταλήγουν σε βάσιμα και αξιόπιστα συμπεράσματα τα οποία σχετίζονται με το ποσοστό των αγορών των καταναλωτών, το προφίλ των καταναλωτών που πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές καθώς και με τα συνηθέστερα είδη προϊόντων ή υπηρεσιών που παραγγέλνονται συχνότερα. Με λίγα λόγια η εργασία που ακολουθεί επιχειρεί να καλύψει σε γνωστικό επίπεδο κυρίως, ένα μέρος του ηλεκτρονικού εμπορίου, διότι η συγκεκριμένη θεματική ενότητα αποτελεί μια έννοια γενική, συνοδευόμενη από τεράστιο και εξειδικευμένο όγκο πληροφοριών και στοιχείων, τα οποία ξεπερνούν τα πλαίσια και τα όρια της παρούσης εργασίας. |
el |
dc.format.extent |
139 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.8420 |
el |
dc.title |
Ανάλυση του βαθμού εξοικείωσης των ανθρώπων με το ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό εμπόριο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές επιχειρήσεις |
el |
dc.subject.keyword |
Διαδίκτυο |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικές αγορές |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ |
el |