dc.contributor.advisor |
Αηδόνης, Δημήτριος |
|
dc.contributor.advisor |
Λιούτας, Ευάγγελος |
|
dc.contributor.author |
Βασιλειάδης, Αλέξανδρος Αθανάσιος |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-04T07:27:35Z |
|
dc.date.available |
2018-05-04T07:27:35Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3477 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Τις τελευταίες δεκαετίες η παγκοσμιοποίηση αύξηση ραγδαία τον ανταγωνισμό σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Μέσα στο γενικότερο αυτό πλαίσιο δεν μπορούσαν να μην επηρεαστούν και οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών. Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να διερευνήσει το βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και ειδικότερα από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ταχυμεταφορών. Ειδικότερα καλείται να απαντήσει στο κατά πόσον είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες από το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε συσχέτιση με την τιμολογιακή τους πολιτική και κατά πόσον οι εταιρίες αυτές ανταποκρίνονται με τον τρόπο λειτουργίας τους στις προσδοκίες των πελατών. Με την έρευνα να διεξάγεται με την μορφή ερωτηματολογίων , προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι πελάτες των συγκεκριμένων εταιριών ανεξαρτήτως των δημογραφικών τους χαρακτηριστικών είναι ευχαριστημένοι από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο ωστόσο ο βαθμός δέσμευσής τους με την εταιρία δεν είναι τόσο μεγάλος ώστε να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες εταιρίες ανεξαρτήτως των διαμορφούμενων τιμών. Μια αναλυτικότερη διερεύνηση των επιμέρους χαρακτηριστικών της υπηρεσίας καλείται να απαντήσει αν υπάρχουν άλλες παράμετροι στην παροχή της υπηρεσίας η βελτίωση των οποίων είναι σε θέση να αποσυνδέσει την τιμή από την γενική εικόνα και να ενισχύσει την θέση των εταιριών του κλάδου οδηγώντας σε αύξηση των δυνατοτήτων εισόδου νέων εταιριών σε αυτόν. |
el |
dc.format.extent |
108 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ |
el |
dc.subject.ddc |
658.834 |
el |
dc.title |
Πελατειακές σχέσεις στον κλάδο των logistics |
el |
dc.type |
Πτυχιακή εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Tαχυμεταφορές |
el |
dc.subject.keyword |
Τιμολογιακή πολιτική |
el |
dc.subject.keyword |
Ικανοποίηση πελατών |
el |
dc.subject.keyword |
Υπηρεσίες |
el |
dc.subject.keyword |
Δέσμευση |
el |
dc.subject.keyword |
Logistics |
el |
dc.subject.keyword |
Εφοδιαστική αλυσίδα |
el |