Πελατειακές σχέσεις στον κλάδο των logistics

Απόθεσις

 

Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisor Αηδόνης, Δημήτριος
dc.contributor.advisor Λιούτας, Ευάγγελος
dc.contributor.author Βασιλειάδης, Αλέξανδρος Αθανάσιος
dc.date.accessioned 2018-05-04T07:27:35Z
dc.date.available 2018-05-04T07:27:35Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3477
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Τις τελευταίες δεκαετίες η παγκοσμιοποίηση αύξηση ραγδαία τον ανταγωνισμό σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Μέσα στο γενικότερο αυτό πλαίσιο δεν μπορούσαν να μην επηρεαστούν και οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών. Σκοπός της παρούσης έρευνας είναι να διερευνήσει το βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις εταιρίες παροχής υπηρεσιών διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και ειδικότερα από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ταχυμεταφορών. Ειδικότερα καλείται να απαντήσει στο κατά πόσον είναι ικανοποιημένοι οι πελάτες από το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών και σε συσχέτιση με την τιμολογιακή τους πολιτική και κατά πόσον οι εταιρίες αυτές ανταποκρίνονται με τον τρόπο λειτουργίας τους στις προσδοκίες των πελατών. Με την έρευνα να διεξάγεται με την μορφή ερωτηματολογίων , προκύπτει το συμπέρασμα ότι οι πελάτες των συγκεκριμένων εταιριών ανεξαρτήτως των δημογραφικών τους χαρακτηριστικών είναι ευχαριστημένοι από τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο ωστόσο ο βαθμός δέσμευσής τους με την εταιρία δεν είναι τόσο μεγάλος ώστε να εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν τις συγκεκριμένες εταιρίες ανεξαρτήτως των διαμορφούμενων τιμών. Μια αναλυτικότερη διερεύνηση των επιμέρους χαρακτηριστικών της υπηρεσίας καλείται να απαντήσει αν υπάρχουν άλλες παράμετροι στην παροχή της υπηρεσίας η βελτίωση των οποίων είναι σε θέση να αποσυνδέσει την τιμή από την γενική εικόνα και να ενισχύσει την θέση των εταιριών του κλάδου οδηγώντας σε αύξηση των δυνατοτήτων εισόδου νέων εταιριών σε αυτόν. el
dc.format.extent 108 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ::ΠΕΛΑΤΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ el
dc.subject TEICM::ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ el
dc.subject.ddc 658.834 el
dc.title Πελατειακές σχέσεις στον κλάδο των logistics el
dc.type Πτυχιακή εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Tαχυμεταφορές el
dc.subject.keyword Τιμολογιακή πολιτική el
dc.subject.keyword Ικανοποίηση πελατών el
dc.subject.keyword Υπηρεσίες el
dc.subject.keyword Δέσμευση el
dc.subject.keyword Logistics el
dc.subject.keyword Εφοδιαστική αλυσίδα el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές