dc.contributor.advisor |
Karavasilis, Georgios |
|
dc.contributor.advisor |
Καραβασίλης, Γεώργιος |
|
dc.contributor.author |
Theocharidis, Anastasios-Ioannis |
|
dc.contributor.author |
Θεοχαρίδης, Αναστάσιος-Ιωάννης |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-26T10:21:17Z |
|
dc.date.available |
2018-04-26T10:21:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.uri |
http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3468 |
|
dc.description |
Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο |
el |
dc.description.abstract |
Social media offer increasing potential for marketers to connect their consumers online. The thesis investigates factors affecting Greek consumers‘ acceptance of social media marketing in the hotel industry. An online questionnaire is used to measure different determinants of intentions of using social media to make bookings online. The conceptual model is tested using structural equation modeling (SEM) analysis. This thesis proposes and validates a model for investigating the factors affecting the intention of customers to perform marketing activities through social media in the hotel industry. The study identified six factors that directly or indirectly influence intention to perform Social Media Marketing Activities. These factors are: Perceived ease of use, Perceived usefulness, Permission Based Acceptance, Fear about social media marketing, Social media Use, and Attitudes towards marketing with social media. The model raises fundamental issues that hotel managers, decision-makers and social media specialists should take into account to increase customers‘ intention to perform social media marketing activities, like booking using social media applications. |
en |
dc.description.abstract |
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν σημαντικές δυνατότητες στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν σε απευθείας σύνδεση με τους καταναλωτές. Η εργασία διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των ξενοδοχείων από τους Έλληνες καταναλωτές. Ένα επιγραμμικό (online) ερωτηματολόγιο χρησιμοποιείται για τη μέτρηση των καθοριστικών παραγόντων. Με τη χρήση ενός Μοντέλου Δομικών Εξισώσεων (SΕΜ) εντοπίζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών να εκτελούν δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ξενοδοχειακό κλάδο. Σύμφωνα με το επικυρωμένο μοντέλο έξι παράγοντες επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την πρόθεση των χρηστών να εκτελούν δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτοί οι παράγοντες είναι: η εκλαμβανόμενη ευκολία χρήσης, η εκλαμβανόμενη χρησιμότητα, η αποδοχή βάσει αδειών, ο φόβος για το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η στάση απέναντι στο μάρκετινγκ με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μοντέλο εγείρει θεμελιώδη ζητήματα που πρέπει να λάβουν υπόψη οι διευθυντές ξενοδοχείων, οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων και οι ειδικοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσουν την πρόθεση των πελατών να εκτελούν δραστηριότητες μάρκετινγκ, όπως η κράτηση μέσω εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. |
el |
dc.format.extent |
74 |
el |
dc.language.iso |
el |
el |
dc.publisher |
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας |
el |
dc.rights |
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές |
|
dc.rights.uri |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el |
|
dc.subject |
TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
el |
dc.subject |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ |
el |
dc.subject |
TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ |
el |
dc.subject.ddc |
658.84 |
el |
dc.title |
Factors influencing consumers’ acceptance of social media marketing in the hotel industry |
en |
dc.type |
Διπλωματική εργασία |
|
dc.contributor.department |
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
el |
dc.contributor.master |
MBA in Hospitality & Tourism |
el |
dc.heal.publisherID |
teiser |
|
dc.subject.keyword |
Digital marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Social media marketing |
el |
dc.subject.keyword |
Consumer‘s acceptance |
el |
dc.subject.keyword |
Structural Equation Modeling |
el |
dc.subject.keyword |
Ψηφιακό Μάρκετινγκ |
el |
dc.subject.keyword |
Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων |
el |
dc.subject.keyword |
Αποδοχή καταναλωτή |
el |
dc.subject.keyword |
Μοντέλο Δομικών Εξισώσεων |
el |
dc.subject.keyword |
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ |
el |