Factors influencing consumers’ acceptance of social media marketing in the hotel industry

Apothesis

 

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karavasilis, Georgios
dc.contributor.advisor Καραβασίλης, Γεώργιος
dc.contributor.author Theocharidis, Anastasios-Ioannis
dc.contributor.author Θεοχαρίδης, Αναστάσιος-Ιωάννης
dc.date.accessioned 2018-04-26T10:21:17Z
dc.date.available 2018-04-26T10:21:17Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.uri http://apothesis.teicm.gr/xmlui/handle/123456789/3468
dc.description Το πλήρες κείμενο της εργασίας ΔΕΝ είναι διαθέσιμο el
dc.description.abstract Social media offer increasing potential for marketers to connect their consumers online. The thesis investigates factors affecting Greek consumers‘ acceptance of social media marketing in the hotel industry. An online questionnaire is used to measure different determinants of intentions of using social media to make bookings online. The conceptual model is tested using structural equation modeling (SEM) analysis. This thesis proposes and validates a model for investigating the factors affecting the intention of customers to perform marketing activities through social media in the hotel industry. The study identified six factors that directly or indirectly influence intention to perform Social Media Marketing Activities. These factors are: Perceived ease of use, Perceived usefulness, Permission Based Acceptance, Fear about social media marketing, Social media Use, and Attitudes towards marketing with social media. The model raises fundamental issues that hotel managers, decision-makers and social media specialists should take into account to increase customers‘ intention to perform social media marketing activities, like booking using social media applications. en
dc.description.abstract Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν σημαντικές δυνατότητες στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν σε απευθείας σύνδεση με τους καταναλωτές. Η εργασία διερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των ξενοδοχείων από τους Έλληνες καταναλωτές. Ένα επιγραμμικό (online) ερωτηματολόγιο χρησιμοποιείται για τη μέτρηση των καθοριστικών παραγόντων. Με τη χρήση ενός Μοντέλου Δομικών Εξισώσεων (SΕΜ) εντοπίζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση των πελατών να εκτελούν δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ξενοδοχειακό κλάδο. Σύμφωνα με το επικυρωμένο μοντέλο έξι παράγοντες επηρεάζουν άμεσα ή έμμεσα την πρόθεση των χρηστών να εκτελούν δραστηριότητες μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτοί οι παράγοντες είναι: η εκλαμβανόμενη ευκολία χρήσης, η εκλαμβανόμενη χρησιμότητα, η αποδοχή βάσει αδειών, ο φόβος για το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών δικτύων, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η στάση απέναντι στο μάρκετινγκ με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το μοντέλο εγείρει θεμελιώδη ζητήματα που πρέπει να λάβουν υπόψη οι διευθυντές ξενοδοχείων, οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων και οι ειδικοί των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσουν την πρόθεση των πελατών να εκτελούν δραστηριότητες μάρκετινγκ, όπως η κράτηση μέσω εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης. el
dc.format.extent 74 el
dc.language.iso el el
dc.publisher Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας el
dc.rights Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subject TEICM::ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ::ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ el
dc.subject ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ el
dc.subject TEICM::ΕΜΠΟΡΙΟ::ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ el
dc.subject.ddc 658.84 el
dc.title Factors influencing consumers’ acceptance of social media marketing in the hotel industry en
dc.type Διπλωματική εργασία
dc.contributor.department Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων el
dc.contributor.master MBA in Hospitality & Tourism el
dc.heal.publisherID teiser
dc.subject.keyword Digital marketing el
dc.subject.keyword Social media marketing el
dc.subject.keyword Consumer‘s acceptance el
dc.subject.keyword Structural Equation Modeling el
dc.subject.keyword Ψηφιακό Μάρκετινγκ el
dc.subject.keyword Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων el
dc.subject.keyword Αποδοχή καταναλωτή el
dc.subject.keyword Μοντέλο Δομικών Εξισώσεων el
dc.subject.keyword Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ el


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές